Обставини для судновласників на ринку чорноморських фрахтових перевезень залишаються складними та ще більше погіршилися цього тижня через продовження скорочення експорту зерна з України.
Таке спостереження зробив Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers.
«Обсяг нових запитів на вантажі надзвичайно обмежений, і фрахтувальники виходять на ринок з пропозиціями щодо нижчих фрахтів. Тим не менш, судновласники наполегливо відстоюють свої позиції, навіть для суден з вільними або майже вільними місцями. Як наслідок, кількість нових лотів обмежена, що ускладнює оцінку тенденцій тарифів у сегментах каботажних суден та суден малого розміру», – уточнив експерт.
Як повідомляє відділ вантажних перевезень Atria Brokers, тарифи на перевезення зерна вантажним транспортом Panamax з України цього тижня знизилися. Вартість перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Південного Китаю оцінюється в $32-33/т, що на $2/т менше, ніж попередній тиждень.
У сегменті вантажів зручного розміру фрахт на 30 тисяч тонн кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 16-17 доларів США за тонну.
У сегменті каботажних перевезень вартість перевезення 6000 тонн кукурудзи з українських портів Дунаю до східного узбережжя Італії все ще становить 29-30 доларів США за тонну.
Вартість перевезення 1-3 тисяч тонн кукурудзи баржею з Ізмаїла або Рені до Констанци залишається стабільною на рівні 8-9 євро/тонна.
Источник: www.agroportal.ua