У “Дії” з'являється новий сервіс для бізнесу – мультишеринг: як ним користуватися
Фото: t.me/diia_gov
Починаючи з 1 червня, у додатку “Дія” запустився новий сервіс для підприємств – мультишеринг. Про це повідомила прес-служба програми.
– Усі цифрові копії деяких документів надходять миттєво, без зайвих запитів. І клієнтам не потрібно сканувати чи надсилати щось по одному – все передається через “Дію” за кілька кліків. Це швидко, зручно і без ризику помилок або підробок, – зазначили в додатку.
Як це працює:
1. Клієнт натискає кнопку або сканує QR-код зі смартфона, використовуючи «Дію».
2. Обирає документи, які потрібно надіслати.
3. Підтверджуєте запит за допомогою “Дія.Підпису”.
Зазначається, що мультишеринг функціонує навіть у випадку, у клієнта немає всіх документів – доступні будуть надсилані, а система покаже, якщо не вистачає. Щоб підключити сервіс, необхідно налаштувати або оновити інтеграцію з “Дією”.
«Дія» повідомила, що сервіс є платним для бізнесу, але абсолютно безкоштовним для клієнтів, які надсилають документи. Вся технічна документація та інформація про тарифи доступна на сайті integration.diia.gov.ua або в Telegram-боті @AiDiiaStartBot.
- Раніше було оголошено, що першою платною послугою в додатку «Дія» стане функція обміну документами для банків, яка почне працювати з 1 червня. Планується впровадження ще двох платних послуг: «Дія.Підпис» і Diia.OAuth.
- 19 травня заступник Прем'єр-міністра з інновацій, освіти, науки та технологій, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров оголосив про запуск в “Дії” AI-асистента для пошуку послуг та інформації.
Источник: kp.ua