У «Дії» з'явиться новий сервіс для бізнесу – мультишеринг: як ним користуватися

У “Дії” з'являється новий сервіс для бізнесу – мультишеринг: як ним користуватися

У «Дії» з'явиться новий сервіс для бізнесу – мультишеринг: як ним користуватися - INFBusiness

Фото: t.me/diia_gov

Починаючи з 1 червня, у додатку “Дія” запустився новий сервіс для підприємств – мультишеринг. Про це повідомила прес-служба програми.

– Усі цифрові копії деяких документів надходять миттєво, без зайвих запитів. І клієнтам не потрібно сканувати чи надсилати щось по одному – все передається через “Дію” за кілька кліків. Це швидко, зручно і без ризику помилок або підробок, – зазначили в додатку.

Як це працює:

1. Клієнт натискає кнопку або сканує QR-код зі смартфона, використовуючи «Дію».

2. Обирає документи, які потрібно надіслати.

3. Підтверджуєте запит за допомогою “Дія.Підпису”.

Зазначається, що мультишеринг функціонує навіть у випадку, у клієнта немає всіх документів – доступні будуть надсилані, а система покаже, якщо не вистачає. Щоб підключити сервіс, необхідно налаштувати або оновити інтеграцію з “Дією”.

«Дія» повідомила, що сервіс є платним для бізнесу, але абсолютно безкоштовним для клієнтів, які надсилають документи. Вся технічна документація та інформація про тарифи доступна на сайті integration.diia.gov.ua або в Telegram-боті @AiDiiaStartBot.

  • Раніше було оголошено, що першою платною послугою в додатку «Дія» стане функція обміну документами для банків, яка почне працювати з 1 червня. Планується впровадження ще двох платних послуг: «Дія.Підпис» і Diia.OAuth.
  • 19 травня заступник Прем'єр-міністра з інновацій, освіти, науки та технологій, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров оголосив про запуск в “Дії” AI-асистента для пошуку послуг та інформації.

Источник: kp.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *