Українська ініціатива отримує першого “Золотого Каннського лева” Фото 21.06.2025 08:00 Укрінформ Проєкт “Мінне поле”, розроблений Saatchi&Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України та агропромислової фірми Kernel у співпраці з Dronarium Ukraine, увійшов до анналів української реклами, отримавши першого Золотого Каннського лева.
Про це повідомив у Facebook міністр закордонних справ України Андрій Сибіга, повідомляє Укрінформ.
«Перше «золото» в історії України на Cannes Lions 2025. Проєкт «Медові мінні поля», створений Saatchi&Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України та агропромислового гіганта Kernel у партнерстві з Dronarium Ukraine, приніс Україні першу золоту нагороду Cannes Lions, одного з найшанованіших міжнародних фестивалів креативності», – зазначив він.
Сибіга також уточнила, що «Медаль за мінні поля» має на меті висвітлити проблему наземних мін в Україні та залучити до додаткової підтримки зусиль з розмінування від світових партнерів.
«Український контекст завжди особливий. Наша публічна дипломатія вкотре демонструє, що вона може набувати абсолютно нових значень і форм заради благородної справи», – наголосив він.
Сибіга додав, що ініціатива «Мінні поля меду» слугує прикладом того, як творча енергія рухає життєво важливу соціальну місію. «Ця золота Каннська нагорода, вершина світової галузі та перша для України, є суттєвим визнанням винахідливості українців», – підсумував він.
Варто зазначити, що нагороду було присуджено в категорії «Цілі сталого розвитку», яка відзначає креативні рішення, що позитивно впливають на суспільство та планету.
Згідно з вебсайтом Міністерства закордонних справ, Україна входить до числа найбільш замінованих країн світу. Площа замінованих територій зараз сягнула 8 мільйонів гектарів, з яких 6 мільйонів гектарів знаходяться на окупованих територіях, а 2 мільйони гектарів – у звільнених зонах.
Відповідно, команда MFA та Saatchi & Saatchi Ukraine задумали проєкт «Мед мінних полів»: щоб уникнути контакту з мінами, дрони розсіюють спеціальну суміш трав, що дають мед, по замінованому сільськогосподарському полю. Згодом бджоли збирають нектар, залишаючись неушкодженими мінами.
Ініціатива отримала внески від: Міністерства закордонних справ України та провідної агропромислової компанії України, Кернел. Консультаційну підтримку та підтримку надали Дронаріум Україна та Спілка бджолярів України.
Варто нагадати, що у 2005 році Віталій Кокошко, засновник агентства «Кінограф», отримав «Золотого лева», але цієї честі він досяг як режисер у співпраці з білоруським рекламним агентством «Крин».
Розмінування Мед Сибіга Золотий Лев
Источник: www.ukrinform.ua