Щорічно, з приходом осені та пониженням температури, власникам авто наполегливо радять замінити літні шини на зимові. Зазвичай, ключовим моментом вказують різке похолодання, коли повітря стає холоднішим за +7 градусів. Пояснюють це тим, що за таких умов літні покришки втрачають зчеплення з дорогою.
ВІДЕО ДНЯ
Водночас, як інформує спеціалізоване видання mashyna.com.ua, посилаючись на AutoBild.de, ця температурна норма вже застаріла. Причина в тому, що приблизно 40 років тому, коли водії почали зважати на температуру +7 градусів, склад гуми для шин був зовсім інший.
Видання нагадує про випробування, проведені наприкінці 80-х років минулого століття, які продемонстрували, що на сухому асфальті літні покришки гальмували ефективніше навіть при невеликих мінусових температурах. Про це згадував тест-пілот Дірк Меллер, який займається випробуванням шин більше 30 років. А сьогодні для швидкісних моделей використовують склад, який менш стійкий до холоду — при температурі близько -5 градусів протектор стає твердим, а гальмівна дистанція збільшується.
Читайте також: Коли всесезонні шини ліпші за зимові: перед настанням холодів автомобілістам необхідно зробити важливий вибір
РЕКЛАМА
Видання підкреслює, що змінювати літню гуму на зимову варто, коли середньодобова температура стабільно тримається нижче +10. Зимова гума, на відміну від літньої, зберігає еластичність навіть при -25 градусах.
Зазначається, що близько 15 років у Німеччині діє вимога використовувати зимові шини лише під час ожеледиці, снігопаду або мокрого снігу. Однак, якщо за таких погодних умов водій буде їздити на літніх, його оштрафують на суму, що дорівнює 4,3 тисячі гривень.
Варто зазначити, що у Верховній Раді вже тривалий час зареєстровано законопроект, який має на меті зобов’язати водіїв змінювати шини на своїх автомобілях у період з 1 листопада по 31 березня. За порушення пропонується стягувати штраф у розмірі до 8,5 тисяч гривень.
РЕКЛАМА
Фото Pixabay