Аналітик паливного ринку Дмитро Леушкін, який на початку цього року попереджав про можливе підвищення цін на пальне через зростання акцизів на паливо, зростання цін на нафту та коливання валютних курсів, звернувся до проблем, з якими стикаються водії, пов’язані з раптовим зниженням температури.
ВІДЕО ДНЯ
«Зимового дизеля зовсім немає. Зима, як це прийнято, прийшла несподівано в лютому. Зимове дизель ніхто не взявся завозити, всі задовольнялися характеристиками «європейська зима», які розраховані на температуру до мінус 21. Таке дизель є на всіх СТО. Тому при -10 воно почало давати збої, утворився білий осад», — зазначив він. аналітик поділився у своєму акаунті в соцмережі.
Він зазначив, що наразі власники АЗС “судорожно шукають рішення”. Хтось доливає в баки гас, хтось використовує антигелеві добавки, а хтось навіть змішує гальмівну рідину з бензином.
“Що робити? Навесні водіям потрібно буде вирішувати проблеми з паливом, але і продовжувати продавати паливно-мастильні матеріали зараз. Такі реалії в країні з приходом зими в лютому, до якої по-справжньому ніхто не був готовий”, – підсумував Леушкін.
РЕКЛАМА
За таких обставин, коли паливо «не витримує» низьких температур і замерзає в накопичувальних баках, паливні фільтри забиваються, що перешкоджає роботі автомобіля. І фільтри, і паливна система можуть вийти з ладу, що призведе до того, що автомобілі не зможуть завестися.
Нагадаємо, метеорологи попередили про другу хвилю похолодання в Україні. Раніше 24 лютого очікується, що тепла погода не настане.
Фото зі сторінки Дмитра Люшкіна
РЕКЛАМА
Джерело