Сталі відомі ТОП-20 українських медіа у 2024 році: SimilarWeb

Сталі відомі ТОП-20 українських медіа у 2024 році: SimilarWeb - INFBusiness

Сервіс аналітики SimilarWeb оприлюднив дані про найпопулярніші українські онлайн ЗМІ. Рейтинг був складений без урахування регіональних медіа. За підсумками квітня, лідером стала “Українська правда” з понад 66 млн унікальних відвідувань.

В трійку увійшли також Obozrevatel та Цензор.нет. Сайт informator.ua, аудиторія якого зростає щомісяця, наближується до першої десятки новинних медіа України. Свіжа аналітика зʼявилась на порталі SimilarWeb.

Так, УП посіла першу сходинку з результатом у 66,33 млн відвідувань сайту. За нею йдуть Obozrevatel (49,59 млн) та Цензор.нет (45,4 млн). До пʼятірки увійшли ТСН (33,33 млн відвідувань) та “Кореспондент” (32,41 млн). Далі перелік найпопулярніших сайтів виглядає наступним чином:

  • 6. NV (28,64 млн відвідувань сайту за квітень);
  • 7. РБК-Україна (23,02 млн);
  • 8. 24 канал (21,71 млн);
  • 9. УНІАН (20,83 млн);
  • 10. Gazeta.ua (16,2 млн);
  • 11. Today.ua (13,65 млн);
  • 12. Мінфін (12,42 млн);
  • 13. Інформатор (9,45 млн);
  • 14. Фокус (9,44 млн);
  • 15. Апостроф (8,69 млн);
  • 16. Новини Live (8,61 млн);
  • 17. Стіна (7,9 млн);
  • 18. Знай.ua (7,29 млн);
  • 19. Суспільне (7,22 млн);
  • 20. Гордон (6,13 млн).

ТОП ЗМІ України за квітень: інфографіка

Робота українських ЗМІ під час війни

Нещодавно Верховна Рада вперше з початку повномасштабної війни ухвалила рішення знов почати пускати до себе журналістів. Відповідне розпорядження підписав спікер парламенту Руслан Стефанчук. Водночас дозволено їм знаходитися у спеціальному приміщенні – пресцентрі. У залу засідань і до кулуарів працівники медіа не потраплять. Фактично представники ЗМІ отримають змогу просто знаходитися у будівлі парламенту, спостерігаючи за роботою нардепів по телевізору. Хоча вимога медійників полягала в тому, щоб дати їм повноцінний доступ до Ради.

Також час від часу у суспільстві підіймається тема доцільності фінансування телемарафону. Відомо, що телемарафон має рівень довіри серед українців менш як 30%. І цей відсоток постійно знижується. Він навіть не потрапив до ТОП-3 надійних джерел інформації про війну. У свою чергу радник керівника Офісу президента Сергій Лещенко вважає, без телемарафону в Україні виникне медіахаос.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *