Танкери, що перебувають під санкціями, продовжують транспортувати російську нафту до Індії

Танкери, що перебувають під санкціями, продовжують транспортувати російську нафту до Індії - INFBusiness

Серед танкерів, що перевозять російську нафту до Індії, з'явилися судна з американського санкційного списку.

Ключові моменти:

  • Незважаючи на санкції, танкери, що перебувають під санкціями, успішно доставляють російську нафту до Індії, виконуючи складні операції з перевалки та зміни маршруту.
  • Як повідомляють Kpler та Vortexa Ltd, судна, на які наклали санкції США та Велика Британія, активно перевозять російську нафту на азійські ринки.
  • Застосування міжнародних санкцій впливає на транспортування та торгівлю нафтою, проте танкери, на які поширюються санкції, продовжують свою діяльність, обходячи обмеження.

Незважаючи на санкції США, танкери перевозять російську нафту

Повідомлялося, що минулого тижня приблизно 1 мільйон барелів нафти сорту «Сокол» з російського Далекого Сходу було відправлено на нафтопереробний завод в Індії.

Половина цієї кількості була завантажена після двох перевантажень з судна на судно, одне з яких стосувалося судна, що перебуває під санкціями США, згідно з даними Kpler та Vortexa Ltd.

Поділитися

За даними Kpler, додаткові судна, що перебувають під санкціями США, перевозять партії російської нафти, поставка яких запланована на наступний місяць.

Тож наприкінці березня танкер «Віктор Тітов», на який у січні було накладено санкції Міністерства фінансів США, завантажив близько 500 тисяч барелів нафти сорту «Сокол» з Росії, а потім перевантажив її на судно «Night Glory», яке пройшло до малайзійських вод, де знову перевантажило нафту на судно «Cordelia Moon», яке розвантажилося на нафтопереробному заводі в Джамнагарі на заході Індії наприкінці травня.

Зазначається, що і Night Glory, і Cordelia Moon перебувають під санкціями Великої Британії, але не під санкціями США.

Інші танкери, на які поширюються санкції США, також брали участь у торгівлі російською нафтою, зокрема «Капітан Костічев» та «Віктор Конецький», згідно з даними Kpler. Капітан Костічев завантажив 699 000 барелів нафти сорту «Сокол» у Росії наприкінці квітня, а згодом перевантажив її на танкер «Монте 1», розвантаження якого очікується в Джамнагарі на початку червня.

Поділитися

В середині травня Віктор Конецький перевантажився на судно Night Glory у затоці Находка. Судна можуть змінити свої пункти призначення.

У грудні 2024 року Головне управління розвідки Міністерства оборони України повідомило, що так званий російський «тіньовий флот» складається з понад тисячі танкерів. Він був створений для обходу нафтових санкцій, запроваджених проти Російської Федерації.

10 січня 2025 року Сполучені Штати запровадили санкції проти понад 30 російських нафтосервісних компаній, включаючи «Газпром нафту», «Сургутнафтогаз», «Інгосстрах», «Альфастрахування» та «Радкомфлот».

До санкційних списків також входили 184 танкери, включаючи 63 судна «Совкомфлоту» та судна «тіньового флоту», що перевозили російську нафту. Кілька суден, що перевозили не лише російську нафту, а й іранську нафту, що підпадає під санкції.

24 лютого, у 16-му пакеті санкцій, ЄС додав до списку санкційних суден ще кілька десятків російських суден. Таким чином, загальна кількість російських танкерів, на які поширюються обмеження, досягла 153.

9 травня Велика Британія запровадила санкції проти 101 російського нафтового танкера, а також проти 9 фізичних та юридичних осіб, пов'язаних з російським “тіньовим флотом”.

Поділитися

20 травня ЄС включив до 17-го пакету санкцій ще 189 суден, що походять з третіх країн і пов'язані з російським “тіньовим флотом”.

Источник: online.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *