Росія повністю провалила свої плани з будівництва літаків – у чому причина?

Центр протидії дезінформації

Росія повністю провалила свої плани з будівництва літаків – у чому причина? - INFBusiness

За даними Центру протидії дезінформації, російська пропаганда продовжує просувати грандіозні схеми імпортозаміщення в авіаційній промисловості, намагаючись приховати за цими твердженнями постійні невдачі.

Ключові моменти:

  • Авіабудівний сектор Росії повністю зазнав краху у 2024 році через технологічне відставання та недостатню конкурентоспроможність.
  • Російські літаки Superjet та MC-21 все ще проходять випробування, а серійне виробництво відкладено через дефіцит імпортних компонентів.
  • Невдачі в авіаційному секторі Росії свідчать про нездатність країни гарантувати безпеку та якість своїх літаків у світовому масштабі.

Амбіції Росії щодо будівництва літаків до 2024 року ганебно не реалізувалися

Незважаючи на заяви керівництва Об'єднаної авіабудівної корпорації Російської Федерації щодо їхньої мети «досягти конкурентоспроможності Boeing та Airbus» протягом п'яти років, реальність така, що корпорація, відповідальна за широко розрекламовані «імпортозаміщені» Superjet, MC-21 та інші літаки, звільняє 1500 працівників.

Водночас усі спроби виробництва літаків у Російській Федерації зазнають невдачі.

Як наслідок, із 40 пасажирських літаків, які російський уряд мав намір виготовити у 2024 році, було завершено лише три.

Масове виробництво літаків Superjet та MS-21 без імпортних деталей продовжує відкладатися, оскільки російський авіаційний сектор, перебуваючи під санкціями, не в змозі забезпечити безпеку своїх літаків, про що свідчать численні інциденти з ними.

Незалежно від того, що вигадують пропагандисти, літакобудування – це високотехнологічна галузь, яка яскраво ілюструє руйнівний вплив санкцій та технологічне відставання Російської Федерації.

Поділитися

Источник: online.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *