Наприкінці весни на ринку вантажних перевезень Чорного моря помітних зрушень не спостерігається.
Як повідомляє ASAP Agri, обсяг нових вантажів залишається на критично низькому рівні, а кількість бронювань обмежена через значну невідповідність між поглядами фрахтувальників та судновласників.
«Тим не менш, незважаючи на постійне зниження доступності вантажів у регіоні, судновласникам вдається підтримувати стабільність ринку у всіх категоріях дедвейту, оскільки поточні фрахтові ставки вже коливаються на межі прибутковості (а в багатьох випадках навіть нижче неї) для операторів суден», – уточнюють аналітики.
Вантажний відділ Atria Brokers зазначає, що вартість перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Південного Китаю стабільно становить $32-33/т.
У категорії вантажів зручного розміру вартість перевезення 30 000 тонн кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 16-17 доларів США за тонну.
У категорії каботажних суден вартість перевезення 6000 тонн кукурудзи з українських портів Дунаю до східного узбережжя Італії також не змінилася і становить 29-30 доларів США за тонну.
Вартість перевезення 1-3 тисяч тонн кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци баржею залишається стабільною на рівні 8-9 доларів США за тонну.
Источник: www.agroportal.ua