Судновласники, що працюють у секторі вантажних перевезень Чорного моря, непохитно дотримуються своїх позицій, прагнучи запобігти подальшому зниженню ставок, незважаючи на низький попит на тоннаж.
Цю інформацію поділився Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers.
«Водночас, у деяких випадках чартерники все ще можуть укладати угоди за дещо зниженими тарифами в категоріях вантажних та каботажних суден, особливо для коротких маршрутів, що ведуть до Туреччини та країн Східного Середземномор'я», – зазначив він.
Згідно з даними відділу вантажних перевезень Atria Brokers, фрахтовий тариф Panamax для транспортування кукурудзи з глибоководних портів України до Південного Китаю залишається стабільним на рівні $34/т.
У категорії кукурудзи зручного розміру фрахт за 30 000 тонн кукурудзи, що перевозиться з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії, не змінився, залишаючись на рівні 16–17 доларів США за тонну.
У категорії каботажних суден ціна на перевезення 6000-тонної кукурудзи з українських портів на Дунаї до східного узбережжя Італії також стабільна на рівні 29–30 доларів США за тонну.
Вартість перевезення 1-3 тисяч тонн кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржею до Констанци продовжує становити 8-9 євро/тонна.
Источник: www.agroportal.ua