На чорноморському ринку вантажних перевезень після Великодніх свят не відбулося помітних змін.
За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, судновласники все ще стикаються з дефіцитом надійних пропозицій щодо нових поставок, але вони рішуче виступають проти подальшого зниження ставок і здебільшого зберігають стабільні тарифи на фрахт у всіх категоріях.
Фрахтовий підрозділ Atria Brokers оцінює витрати на транспортування вантажу Panamax кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю в $34-35 за тонну, не змінившись порівняно з попереднім тижнем.
У категорії handy-size вартість доставки 30 тис. тонн кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні $16-17 за тонну.
Для каботажного сегменту фрахт для переміщення 6 тис. тонн кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії встановлений на рівні $28-30 за тонну.
Вартість транспортування 1-3 тис. тонн кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржею до Констанци залишається на рівні 8-9 €/т.
Источник: www.agroportal.ua