Фрахт для перевезення зерна з України: судновласники уникають зниження ставок

Фрахт для перевезення зерна з України: судновласники уникають зниження ставок - INFBusiness

Поточна кон'юнктура ринків Чорного і Середземноморського регіонів цього тижня не зазнала помітних змін.

Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Обсяги вантажоперевезень залишаються обмеженими на всіх маршрутах у регіонах, і українське зерно не є винятком. Тим не менш, незважаючи на постійний дефіцит вантажів порівняно з доступним тоннажем у ручному та каботажному сегментах, фрахтові ставки на вантажі з України залишаються стабільними, оскільки судновласники рішуче відстоюють свою позицію, утримуючись від подальшого зниження ставок», – уточнює експерт.

Навпаки, сектор Panamax переживає тенденцію до зниження. Як повідомляє Atria Brokers, ставка фрахту для транспортування кукурудзи судами Panamax з глибоководних портів до Південного Китаю становить 31 $/т (-1 $/т за тиждень).

Сегмент зручного розміру виглядає стабільним. Ціни на кукурудзу з глибоководних портів до східного узбережжя Італії продовжують триматися на рівні 15-16 дол./т.

Ставки на судноплавство в каботажному сегменті з портів Дунаю України також залишаються незмінними. Тарифи на напрямки до портів Східного Середземномор'я становлять 20-21 $/т.

Спотові поставки 1000-3000 тонн кукурудзи через баржі з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюються в 8-9 євро/тонна.

Источник: www.agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *