Найвизначніша бізнес-подія року — Food&NonFoodMaster-2025 + Big Trade-Marketing Show-2025 — запланована на 27-28 березня 2025 року. Очікуйте два дні, наповнені інсайтами, трендами та можливостями для професіоналів FMCG, ритейлу та маркетингу.
Такою інформацією поділилися організатори заходу TradeMasterGroup.
- Понад 1500 учасників, включаючи власників бізнесу, топ-менеджерів, маркетологів і менеджерів із закупівель
- Більше 35 провідних спеціалістів у сфері маркетингу, трейд-маркетингу та продажів
- Понад 120 виробників і постачальників, що пропонують товари та бізнес-рішення
- Виставка, що демонструє найкращі товари FMCG, непродовольчі товари та технологічні новинки для роздрібної торгівлі
- Галерея новинок: трендові речі, інноваційні розробки та ексклюзивні презентації
- Дискусійна панель: «Поточні вимоги до товарних категорій та партнерства з постачальниками у 2025 році»
- Столи переговорів для виробників і торгових мереж.
Головною метою заходу є сприяння співпраці між роздрібними торговцями та постачальниками.
📌 Зареєструйтесь зараз!
🎁 Спеціальний бонус для читачів Agroportal.ua: знижка 5% на реєстрацію за промокодом «AGROPORTAL5»
Вартість: вхід на виставку — 400 грн, участь в обох днях конференції плюс доступ до виставки — 10 400 грн!
Теми, які будуть розглянуті під час конференції:
- Хто переможе в боротьбі за споживача і як захопити його інтерес у 2025 році
- Державні закупівлі — орієнтація на малий та середній бізнес
- Унікальні настільні ігри для роздрібної торгівлі – створення унікального продукту, який продається
- Чарівність гейміфікації в бізнесі
- Монетизація баз знань: кейси, які підвищують продажі
- Емоційний аспект комунікації: завоювання серця клієнта в 2025 році та ефективне спілкування зі споживачами в умовах змін
- Забезпечення стабільного збуту в умовах економічної нестабільності: ефективні антикризові стратегії
- Споживач у центрі бізнесу: зв’язок бізнес-цілей, ключових показників ефективності та запитів споживачів
- Нові реалії та виклики на ринку з жорсткою конкуренцією. Стратегії та тактики успішного перезапуску бренду
- ШІ та майбутнє електронної комерції: як персоналізація та прогнозування попиту покращують взаємодію з клієнтами. Практичні приклади та поради
- Управління споживчим шляхом у роздрібній торгівлі як засіб впливу на вибір
- Як сучасні програмні рішення вирішують виклики роздрібного ринку
- Досягнення максимального результату в мерчандайзингу: нюанси роботи з мультиформатним рітейлом
- Роздрібна торгівля, яка резонує: створення емоційних переживань, які сприяють лояльності
- Від анімації до торгової полиці. Стратегії роботи з ліцензійними брендами. Розбір кейсів Мавки
- Комунікаційні тренди 2025: Ефективне залучення споживачів в епоху інформаційного перевантаження
- Сучасні тенденції виробництва заморожених хлібобулочних виробів. Адаптація до вподобань кінцевого споживача на міжнародних ринках
- Виділитися в епоху рекламної сліпоти: методи, які працюють для брендів у 2025 році
- Нестандартний підхід до розвитку асортименту: як мережам краще зрозуміти своїх клієнтів. Сприяння взаємодії, яка створює довіру та лояльність
- П’ять основних складових успішної команди продажів
- Створення умов для довгострокової зайнятості як вихід з кадрової кризи
- TMV як стратегія зростання бізнесу
- Як надати унікальну цінність споживачам – бренд із столітнім досвідом і збільшенням частки експорту на 50%
Місце проведення: Міжнародний виставковий центр ACKO (м. Київ, проспект Берестейський, 40-Б + онлайн).
Источник: www.agroportal.ua