Food&NonFoodMaster: унікальна бізнес-платформа для нових можливостей

Food&NonFoodMaster: унікальна бізнес-платформа для нових можливостей - INFBusiness

Найвизначніша бізнес-подія року — Food&NonFoodMaster-2025 + Big Trade-Marketing Show-2025 — запланована на 27-28 березня 2025 року. Очікуйте два дні, наповнені інсайтами, трендами та можливостями для професіоналів FMCG, ритейлу та маркетингу.

Такою інформацією поділилися організатори заходу TradeMasterGroup.

  • Понад 1500 учасників, включаючи власників бізнесу, топ-менеджерів, маркетологів і менеджерів із закупівель
  • Більше 35 провідних спеціалістів у сфері маркетингу, трейд-маркетингу та продажів
  • Понад 120 виробників і постачальників, що пропонують товари та бізнес-рішення
  • Виставка, що демонструє найкращі товари FMCG, непродовольчі товари та технологічні новинки для роздрібної торгівлі
  • Галерея новинок: трендові речі, інноваційні розробки та ексклюзивні презентації
  • Дискусійна панель: «Поточні вимоги до товарних категорій та партнерства з постачальниками у 2025 році»
  • Столи переговорів для виробників і торгових мереж.

Головною метою заходу є сприяння співпраці між роздрібними торговцями та постачальниками.

📌 Зареєструйтесь зараз!

🎁 Спеціальний бонус для читачів Agroportal.ua: знижка 5% на реєстрацію за промокодом «AGROPORTAL5»

Вартість: вхід на виставку — 400 грн, участь в обох днях конференції плюс доступ до виставки — 10 400 грн!

Теми, які будуть розглянуті під час конференції:

  • Хто переможе в боротьбі за споживача і як захопити його інтерес у 2025 році
  • Державні закупівлі — орієнтація на малий та середній бізнес
  • Унікальні настільні ігри для роздрібної торгівлі – створення унікального продукту, який продається
  • Чарівність гейміфікації в бізнесі
  • Монетизація баз знань: кейси, які підвищують продажі
  • Емоційний аспект комунікації: завоювання серця клієнта в 2025 році та ефективне спілкування зі споживачами в умовах змін
  • Забезпечення стабільного збуту в умовах економічної нестабільності: ефективні антикризові стратегії
  • Споживач у центрі бізнесу: зв’язок бізнес-цілей, ключових показників ефективності та запитів споживачів
  • Нові реалії та виклики на ринку з жорсткою конкуренцією. Стратегії та тактики успішного перезапуску бренду
  • ШІ та майбутнє електронної комерції: як персоналізація та прогнозування попиту покращують взаємодію з клієнтами. Практичні приклади та поради
  • Управління споживчим шляхом у роздрібній торгівлі як засіб впливу на вибір
  • Як сучасні програмні рішення вирішують виклики роздрібного ринку
  • Досягнення максимального результату в мерчандайзингу: нюанси роботи з мультиформатним рітейлом
  • Роздрібна торгівля, яка резонує: створення емоційних переживань, які сприяють лояльності
  • Від анімації до торгової полиці. Стратегії роботи з ліцензійними брендами. Розбір кейсів Мавки
  • Комунікаційні тренди 2025: Ефективне залучення споживачів в епоху інформаційного перевантаження
  • Сучасні тенденції виробництва заморожених хлібобулочних виробів. Адаптація до вподобань кінцевого споживача на міжнародних ринках
  • Виділитися в епоху рекламної сліпоти: методи, які працюють для брендів у 2025 році
  • Нестандартний підхід до розвитку асортименту: як мережам краще зрозуміти своїх клієнтів. Сприяння взаємодії, яка створює довіру та лояльність
  • П’ять основних складових успішної команди продажів
  • Створення умов для довгострокової зайнятості як вихід з кадрової кризи
  • TMV як стратегія зростання бізнесу
  • Як надати унікальну цінність споживачам – бренд із столітнім досвідом і збільшенням частки експорту на 50%

Місце проведення: Міжнародний виставковий центр ACKO (м. Київ, проспект Берестейський, 40-Б + онлайн).

Источник: www.agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *