Ринок розвивається, і в Укрзалізниці є проблеми щодо парку вагонів. Якщо ситуація залишиться незмінною, Україна, ймовірно, зіткнеться з дефіцитом вантажних залізничних вагонів у наступні 3-4 роки.
Такий прогноз висловив Дмитро Казанін, директор і власник транспортно-логістичної фірми TEUS, під час конференції BLACK SEA GRAIN.KYIV.
«Можливо, доцільно перейти до більш ефективного володіння парком вагонів, оскільки наразі значна кількість вагонів перебуває у приватній власності перевізників. Ми спостерігаємо, що старіші вагони стають неконкурентоспроможними порівняно з новішими моделями об’ємом 160-120 м³, які можуть перевозити як шрот, так і кукурудзу. Інтерес до старих вагонів невеликий», – наголошує Дмитро Казанін.
Він стверджує, що якщо ця тенденція збережеться, то Україна справді відчує дефіцит вагонів протягом 3-4 років.
«Старіючий парк вагонів, термін служби якого наближається до кінця, буде виведено з експлуатації, а заміна вагонів за нинішніми темпами не відбудеться, що призведе до дефіциту», – заявляє Дмитро Казанін.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua
Источник: www.agroportal.ua