Найбільший виробник цукру в Україні, агропромхолдинг «Астарта», на тлі війни змінив підхід до продажу продукції через трейдерів і тепер самостійно постачає 95% продукції безпосередньо споживачам.
Про це повідомив директор з комерційних операцій і стратегічного маркетингу агрохолдингу В'ячеслав Чук, передає “Інтерфакс-Україна”. Proposyzia також надала це оновлення.
«Ми інтегрували в нашу екосистему (бізнес-операції – Ред.) відстежуваних дрібних фермерів, які раніше не мали можливості (ефективно працювати та експортувати – Ред.). Ця екосистема, можливо, є її рушійною силою, допомагаючи в об’єднанні всіх зацікавлених сторін навколо єдиної мети – пошук абсолютно нових клієнтів і ринків. Це являє собою першу тенденцію війни», – заявив він під час Exporters. Саміт-2025, організований Forbes Україна.
Друга тенденція, за словами Чука, полягає в тому, що Астарта бере на себе всі ризики, пов’язані з логістичним ланцюгом і доставкою продукції, яку вона виробляє сама, а також продукції, отриманої від невеликих ферм-партнерів, клієнтам. Для цього агрохолдинг вивчив нюанси зовнішніх ринків і провів сертифікацію продукції відповідно до вимог клієнта.
Він зазначив, що український бізнес-ландшафт, зокрема в сільському господарстві, перетворився на сміливого представника нації на ринках, що розвиваються, демонструючи, що багато гравців в Україні віддані моделям сталого розвитку бізнесу.
Комерційний директор «Астарти» визначив третю бізнес-тенденцію на тлі триваючого конфлікту як посилення стратегій, спрямованих на створення доданої вартості, фокус, який завжди був актуальним для визнаних гравців, які інвестують у бізнеси з довгостроковим баченням.
«Саме під час війни ми наполягали на нашій стратегії інвестування в додану вартість, зокрема в глибоку переробку сої. Ми відкриваємо підприємство в Полтавській області. Це дозволить нам розширити географію за рахунок збільшення потужностей як у логістиці, так і в необхідних продуктах. Ми виконуємо стратегію, яка була прийнята до війни», — підкреслив Чук.
Говорячи про військові ризики, комерційний директор «Астарти» зазначив, що агрохолдинг адаптувався до роботи, незважаючи на ці ризики, і продовжує реалізацію стратегії розвитку. Як приклад він навів функціонування аграрного кластеру з органічною сертифікацією, який наразі проходить сертифікацію для забезпечення доставки органічної продукції на різні ринки для подальшої переробки.
Чук також зазначив, що «Астарта» активно домагається енергонезалежності, обладнавши всі свої потужності турбінами для виробництва електроенергії, а завод з переробки сої працює на біогазі.
«Ми не чекали, поки ризики втіляться в життя. Ми постійно обмірковували це та постійно інвестували в рішення», — заявив він.
Джерело: propozitsiya.com