Поточна кон'юнктура ринків Чорного і Середземноморського регіонів цього тижня не зазнала помітних змін.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Обсяги вантажоперевезень залишаються обмеженими на всіх маршрутах у регіонах, і українське зерно не є винятком. Тим не менш, незважаючи на постійний дефіцит вантажів порівняно з доступним тоннажем у ручному та каботажному сегментах, фрахтові ставки на вантажі з України залишаються стабільними, оскільки судновласники рішуче відстоюють свою позицію, утримуючись від подальшого зниження ставок», – уточнює експерт.
Навпаки, сектор Panamax переживає тенденцію до зниження. Як повідомляє Atria Brokers, ставка фрахту для транспортування кукурудзи судами Panamax з глибоководних портів до Південного Китаю становить 31 $/т (-1 $/т за тиждень).
Сегмент зручного розміру виглядає стабільним. Ціни на кукурудзу з глибоководних портів до східного узбережжя Італії продовжують триматися на рівні 15-16 дол./т.
Ставки на судноплавство в каботажному сегменті з портів Дунаю України також залишаються незмінними. Тарифи на напрямки до портів Східного Середземномор'я становлять 20-21 $/т.
Спотові поставки 1000-3000 тонн кукурудзи через баржі з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюються в 8-9 євро/тонна.
Источник: www.agroportal.ua