Окупанти планують покращити транспортну інфраструктуру на Херсонщині.
Про це повідомляє Rail.insider з посиланням на керівника Центру вивчення професій Петра Андрющенка.
Він заявив, що під приводом «розвитку інфраструктури» РФ зосереджена на активному створенні мережі логістичних коридорів, призначених для військових цілей та організованого розкрадання українських ресурсів.
«Об’єднання залізниці, портів і річкового транспорту створює цілісну матеріально-технічну базу, яка має на меті посилити контроль над окупованою територією, прискорити вивезення вкраденого та ускладнити процес деокупації через оновлену інфраструктуру супротивника», – зауважив Петро Андрющенко.
Він додав, що планується будівництво залізничних колій до Скадовська та реконструкція існуючих до Генічеська — обидва міста оснащені морськими портами. Є наміри створити в цих місцях транспортно-логістичні центри, а також індустріальні парки, що сприятиме перевезенню вантажів водним, залізничним та автомобільним транспортом. Крім того, ведуться роботи по реконструкції самих портів.
Окремий логістичний центр планується створити в селі Великі Копані, використовуючи нинішню залізничну колію, що веде в бік тимчасово окупованого Криму. Очікується, що ця ініціатива оптимізує експорт сільськогосподарської продукції та зменшить навантаження на дорожню мережу. Крім того, проект передбачає створення річкового порту та логістичного центру в Каховці, а також будівництво залізничних колій для спрощення перевезень вантажів по Дніпру.
«По суті, росіяни реалізують стратегію мультимодальних транспортних вузлів для підвищення ефективності. Зокрема, вони прагнуть повністю інтегрувати морські, залізничні та автомобільні перевезення, що дозволить окупантам оперативно коригувати вантажопотоки з урахуванням ситуації на фронті», – підкреслив керівник ЦДІБ.
Крім того, перевалка вкрадених сільськогосподарських товарів через порти Скадовськ і Генічеськ дозволяє експортувати їх морським шляхом в обхід маршрутів, які знаходяться під контролем України та потенційної коаліції «зацікавлених сторін».
Петро Андрющенко підкреслив, що Каховський порт може стати вирішальним плацдармом для панування над Дніпром. Очікуване будівництво річкового порту в Каховці дає можливість у майбутньому створити (навіть у мирних умовах, коли Україна тимчасово не контролює частину Херсонської області) річковий шлях для перевезення вантажів (включаючи награбовану сільськогосподарську продукцію), який уникає сухопутних шляхів і, що важливо, посилює військову присутність без відповідальності, забезпечуючи тим самим більший контроль над лівим берегом Дніпра.
Источник: www.agroportal.ua