Як збільшити кількість читачів та передплатників для свого блогу?

Як збільшити кількість читачів та передплатників для свого блогу? - INFBusiness

Якщо ви ведете блог, вам треба залучити до нього якнайбільше читачів та передплатників. На щастя, збільшення трафіку — не таке складне завдання, як може здатися на перший погляд.

При веденні блогу існує певна кореляція від простого до складного: доведеться добряче попрацювати спочатку на перспективу, коли у вас взагалі немає читачів і передплатників. А якщо у вас з'явиться хоча б 1000 передплатників, просування блогу піде набагато легше.

1. Адаптуйте контент блогу під цільову аудиторію

Сайт інтернет-магазину з якимись товарами може приносити добрі гроші, але шлях до успіху непростий. Потрібно знайти покупців. Ось тому потрібно пов'язати свій блог з повною інформацією про товари, їх корисні властивості та недоліки з сайтом інтернет-магазину. Щоб читачі переходили відразу за посиланням та могли у вас щось купити.

Наприклад, ви продаєте інтернет-приставку на Озон. Відповідно, у вас має бути на ЯндексДзен свій блог, який повністю розповідає про переваги цієї приставки з посиланням на ваш магазин. Потрібно у статті вказати, наприклад, що «ця приставка корисна для пенсіонерів із низьким прибутком. Оскільки за функціоналом вона цілком замінює ПК, який коштує у 5-10 разів дорожче».

2. Оптимізуйте зміст блогу для пошукової системи

Більшість людей використовують Яндекс, коли шукають відповіді на свої запитання. Потім Яндекс перераховує всі результати пошуку. Порядок не випадковий, алгоритм ретельно оцінює, чи відповідає вашу сторінку пошуковому запиту, і пропонує краще рішення для користувачів.

Щоб контент вашого блогу відображався якнайвище в результатах пошуку Яндекс, алгоритм повинен класифікувати його як релевантний, коли користувачі вводять певні ключові слова. Важливо, щоб ці ключові слова з'являлися у змісті вашого блогу. Цей процес також називають пошуковою або seo-оптимізацією.

Якщо ваші статті у блозі містять спеціальні ключові слова у поєднанні з релевантним та цінним контентом, алгоритм пошукової системи оцінить їх як корисні та відобразить, відповідно, вище у списку результатів пошуку. Шанси на те, що користувачі будуть вашими читачами, швидко збільшуються, тому що рідко хто натискає на другу сторінку списку результатів, коли на першій сторінці вже пропонуються численні рішення.

3. Зв'яжіть цільову аудиторію з пошуковою системою

Ви шукали щось в Яндекс, наприклад, «квіти», видавалася маса результатів. За цим ключовим словом ви побачите 19000000 результатів пошуку. Як ви розумієте, з такою великою конкуренцією непросто посісти перше місце, коли хтось шукає це ключове слово.

Тому, якщо ваш блог повністю присвячений кольорам, вам потрібно публікувати більш конкретні статті в блогах, щоб контент мав більше шансів зайняти високі позиції. А для цього потрібно якомога більше інформації про квіти у вашому блозі, їх вирощуванні, поливі, сортах, різновидах. При цьому, щоб інформація містила всі ключові слова, які можна знайти в Яндекс-метриці.

Для вашого блогу це означає зниження конкурентної боротьби. Тому, якщо ви пишете докладну статтю, зміст якої обертається навколо сівби нарцисів, у вас більше шансів опинитися в перших рядках пошуку.

Є ще одна перевага: ті читачі, які вводять довгий пошуковий запит — понад чотири ключові слова, мають конкретну проблему, яку необхідно вирішити. Даючи докладну інформацію, ви вирішуєте цю проблему за допомогою докладного та обґрунтованого змісту блогу, показуєте, що знаєтеся на цій галузі. Користувачі запам'ятають ваш блог і повернуться до нього щоразу, коли їм потрібно буде вирішити іншу проблему з квітництва.

Висновок : контент, орієнтований на цільову групу – ключ до успіху блогера.

Читачі завжди з цікавістю відвідуватимуть ваш блог. Очікування високі, тому що вас запам'ятають лише у тому випадку, якщо ви відповісте на запити користувачів.

Тому проведіть невелике дослідження того, що шукають потенційні читачі, та надайте своїм читачам додатковий контент щодо конкретної проблеми. Тоді з часом прийде успіх.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *