
Всі інтернет-ресурси мають певний дизайн сторінок, щоб залучити свою цільову аудиторію з огляду на її переваги. Відвідувачі сайтів умовно поділяються на кілька груп.
До піонерів (новаторів) належить невелика (5%) та просунута група, яка швидко сприймає інформацію, стежить за появою нових технологій. Вони постійно модернізують свої комп'ютери, встановлюють новітнє програмне забезпечення і зазвичай мають високошвидкісний інтернет. Представникам цієї групи подобається авангардний дизайн сайту , що включає всі новації, що існують на даний момент. Зазвичай це динамічно керовані сайти з використанням flash-анімації. Такі сайти висувають високі вимоги до технічних характеристик комп'ютера та ліній зв'язку. Користувачі, які мають комп'ютери минулого покоління, не зможуть переглядати сайти в авангардному стилі. Авангардний дизайн сайту одним подобається, а в інших може викликати роздратування. На сайтах із певною тематикою використання авангардного стилю буде просто недоречним. Наприклад, використання авангардного стилю у дизайні інтернет-магазину призведе до різкого зниження прибутку. Він здивує відвідувача, справить незабутнє враження, але відверне покупця від товарів, що пропонуються на сайті.
70% відвідувачів сайту складають основну групу , яка досить часто набуває товарів та послуг через інтернет. У виборі комп'ютера та програмного забезпечення вони керуються необхідністю та фінансовою доцільністю. Представникам основної групи відвідувачів більше подобається строгий та витриманий класичний дизайн сайту . Веб-сторінка має колонкову структуру. Обов'язково є «шапка» з назвою компанії, логотипом і слоганом. У дизайні використовується невелика кількість графіки, анімація відсутня чи мінімізована. Сайт має зручну та зрозумілу навігацію. Колірна гама зазвичай нейтральна. Класичний стиль уособлює надійність та стабільність, тому використовується для корпоративних сайтів як великих, так і малих компаній. Усі бізнес-сайти орієнтовані основну групу відвідувачів.
Користувачам, які мають застарілі комп'ютери та програмне забезпечення, більше подобається текстовий дизайн сайту з мінімальним використанням графіки. Основу складає текст. Такі сайти мають високу швидкість завантаження та сумісні з різними браузерами. Текстовий дизайн підходить до серйозних та відповідальних сайтів, наприклад, наукових. Однак досить важко зробити привабливий дизайн сайту, не використовуючи графічний дизайн.
При створенні сайту важливо також враховувати вік цільової аудиторії . Чим молодший за ймовірні відвідувачі сайту, тим яскравішим і соковитішим повинен бути дизайн. Різні спецефекти, забавні малюнки та інші «навороти» лише приваблюватимуть молоду цільову аудиторію. Якщо сайт орієнтований на людей старшого віку, то від яскравих кольорів та спецефектів краще відмовитись, тому що вікові зміни в зоровому аналізаторі призводять до зміни колірного сприйняття та асоціацій, що викликаються кольором.
Переважна більшість відвідувачів жіночої або чоловічої статі також повинна враховуватися при розробці дизайну сайту. Вже доведено, що жінки та чоловіки по-різному сприймають кольори. Чоловікам більше подобається синій колір, а жінкам червоний. З жовтого та помаранчевого чоловіки оберуть жовтий колір, а жінки – помаранчевий.
Якщо не вдається визначити точно цільову аудиторію сайту , краще використовувати нейтральний дизайн . Простий нейтральний дизайн підійде для відвідувачів різних вікових груп, різної статі, різного соціального стану та рівня освіти.
