
Впродовж останніх двох тижнів інспектори здійснюють ревізії в Управлінні відновлення Тернопільського регіону у зв’язку з відносинами очільника структури Миколи Довгошиї з однією з фірм-контрагентів. Про це доносить місцевий часопис «Тернополяни».
ВІДЕО ДНЯ
«Інспектори аналізують безліч торгів та угод, укладених в останні роки. В епіцентрі цієї ситуації — керівник управління Микола Довгошия та компанія його рідних «Спец-Буд Стандарт». Згадане підприємство отримало приблизно 200 млн грн безпосередньо від очолюваного Довгошиєю Управління відновлення», — зазначається в публікації.
В дописі вказано, що фірма «Спец-Буд Стандарт» заснована у 2018 році. Згідно з відомостями сайту YouControl, засновниками були Григорій Довгошия (батько Миколи Довгошиї) та Земба Петро (чоловік кузини Миколи Довгошиї). Після журналістських досліджень замість Григорія Довгошиї керівником став Андрій Лесік. Як інформує видання «Тернополяни», Лесіка вважають близьким товаришем дитинства Довгошиї. У виданні відзначили, що власники намагалися змінити найменування фірми та її юридичну адресу, однак код ЄДРПОУ залишився незмінним.
«Тернополяни» інформують, що, згідно з даними платформи Prozorro, за останні 5 років вказане Управління автомобільних доріг підписало контрактів на суму 195 млн грн з ТОВ «Спец-Буд Стандарт». «Варто зауважити, що до моменту призначення на посаду Миколи Довгошиї у 2020 році дана фірма, котра зареєстрована у 2017 році, мала грошовий обіг менше 1 млн грн і зовсім не займалася налагодженням доріг», — зазначено у статті.
РЕКЛАМА
Видання нагадує, що Микола Довгошия раніше був слідчим у кримінальному провадженні проти ТОВ «Техно-Буд-Центр» (ТБЦ). Згодом, за інформацією журналістів, компанія уклала угоди на суму близько 100 млн грн з фірмою «Спец-Буд Стандарт», що належить батькові Довгошиї. Об’єктом угод був капітальний і поточний ремонт мостів на дорогах, котрі відновлювала ТБЦ. Разом з тим, як наголошується в матеріалі, фактичні ремонтні роботи виконували зовнішні підрядники, сама ж компанія участі майже не брала.
Після того, як відносини з ТБЦ погіршилися, Довгошия, за даними журналістів «Тернополяни», вирішив самостійно вийти на ринок дорожніх робіт. Так виник консорціум «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП», метою якого, як стверджується, була участь у великих торгах і витіснення ТБЦ з ринку.
«Тернополяни» акцентують увагу на сумнівній репутації учасників консорціуму. Зокрема, «Глобал Білд Інжиніринг» зводила міст у селі Дарахів, який декілька разів руйнувався після ремонту. Незважаючи на це, Управління автомобільних доріг, яке на той час очолював Довгошия, не застосувало до компанії жодних покарань. Її участь у консорціумі, на думку авторів, може бути «послугою за послугу».
РЕКЛАМА
Після створення «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» Управління автомобільних доріг оголосило торги на експлуатаційне утримання доріг. Умови конкурсів, як відзначає видання, були сформульовані так, щоб обмежити коло учасників і забезпечити перемогу саме консорціуму. На ситуацію публічно відреагував голова «Укравтодору» Сергій Сухомлин, котрий на своїй офіційній сторінці у Facebook заявив про ознаки корупційної змови та обмеження змагальності в Тернопільській області. Однак, за словами журналістів, Довгошия проігнорував ці зауваження. У результаті договір між Управлінням автомобільних доріг і консорціумом було підписано на суму 294 млн грн.
Раніше повідомлялося, що нардеп використовував ремонт бюджетної дороги для власного піару.
Фото часопису «Тернополяни»
РЕКЛАМА
Джерело
