
Стільниковий зв’язок – один з аспектів, котрий найбільше зріс в ціні у 2025 році. На жаль, на українців, які мають надію, що в майбутньому здорожчання не буде, чекає розчарування: компанії не тільки не мають наміру зменшувати ціни, але й говорять про подальше зростання вартості сервісів.
ВІДЕО ДНЯ
Про це OBOZ.UA повідомив телеком-аналітик Олександр Глущенко.
Подібний крок, за його словами, обумовлений потребою покращення послуг та сервісів за пропозиціями.
«Наприклад, той тарифний план, яким я використовуюсь, ще не подорожчав. Але я бачу, що інші пропозиції стають дорожчими. Тому передбачувано, що рано чи пізно мій тариф також зросте на певний відсоток у ціні», – зазначив Глущенко.
РЕКЛАМА
Експерт пояснив: на зростання цін впливатиме не тільки вдосконалення наповнення тарифів, а й закони підприємництва. Адже «бізнес є бізнес і ніхто не відмовиться від шансу заробити».
Проте, зауважив експерт, підвищення тарифів буде «поступовим процесом», і одночасного здорожчання всіх пропозицій на ринку не варто очікувати.
При цьому причини підвищення цін Глущенко бачить в механізмі формування мобільних тарифів: в них закладається собівартість сервісів, які включені в тарифний план, і до них додаються податки та прибуток.
РЕКЛАМА
«Так ми отримуємо тариф. Зазвичай формула не змінюється. Будь-які зміни, будь-які покращення, будь-які додаткові сервіси, які включають в тарифний план, – за все це треба платити, – поділився експерт.
Разом з тим, розповів Глущенко, для того, щоб вибрати найвигідніший тариф саме для себе, потрібно чітко усвідомити, що саме вам потрібно від мобільного зв’язку – тобто, якими сервісами ви користуєтесь найчастіше.
«Наприклад, я дуже мало телефоную, оскільки в основному спілкуюся в месенджерах, тому мені потрібен інтернет. Відповідно, я обрав тариф, в якому мінімум хвилин, але найбільший обсяг інтернету», – пояснив експерт.
Водночас досвід показує, що оператори намагаються «конкурувати», лише збільшуючи ціни – з надією, що конкуренти не витримають і поступляться. Втім, в цьому є і корисний момент: якщо раніше у кожного українця було декілька телефонних номерів різних мереж, то тепер ця кількість різко зменшилася – навряд чи учасники ринку від цього виграли – скоріш за все, вони просто «перехитрили самі себе».
РЕКЛАМА
Раніше «ФАКТИ» писали, які тарифні плани «Київстар», lifecell та Vodafone пропонують для пенсіонерів.
