В Україні здорожчає мобільний зв’язок: відомо, коли і наскільки зростуть ціни.

В Україні здорожчає мобільний зв'язок: відомо, коли і наскільки зростуть ціни. - INFBusiness

Стільниковий зв’язок – один з аспектів, котрий найбільше зріс в ціні у 2025 році. На жаль, на українців, які мають надію, що в майбутньому здорожчання не буде, чекає розчарування: компанії не тільки не мають наміру зменшувати ціни, але й говорять про подальше зростання вартості сервісів.

ВІДЕО ДНЯ

Про це OBOZ.UA повідомив телеком-аналітик Олександр Глущенко.

Подібний крок, за його словами, обумовлений потребою покращення послуг та сервісів за пропозиціями.

«Наприклад, той тарифний план, яким я використовуюсь, ще не подорожчав. Але я бачу, що інші пропозиції стають дорожчими. Тому передбачувано, що рано чи пізно мій тариф також зросте на певний відсоток у ціні», – зазначив Глущенко.

РЕКЛАМА

Експерт пояснив: на зростання цін впливатиме не тільки вдосконалення наповнення тарифів, а й закони підприємництва. Адже «бізнес є бізнес і ніхто не відмовиться від шансу заробити».

Проте, зауважив експерт, підвищення тарифів буде «поступовим процесом», і одночасного здорожчання всіх пропозицій на ринку не варто очікувати.

При цьому причини підвищення цін Глущенко бачить в механізмі формування мобільних тарифів: в них закладається собівартість сервісів, які включені в тарифний план, і до них додаються податки та прибуток.

РЕКЛАМА

«Так ми отримуємо тариф. Зазвичай формула не змінюється. Будь-які зміни, будь-які покращення, будь-які додаткові сервіси, які включають в тарифний план, – за все це треба платити, – поділився експерт.

Разом з тим, розповів Глущенко, для того, щоб вибрати найвигідніший тариф саме для себе, потрібно чітко усвідомити, що саме вам потрібно від мобільного зв’язку – тобто, якими сервісами ви користуєтесь найчастіше.

«Наприклад, я дуже мало телефоную, оскільки в основному спілкуюся в месенджерах, тому мені потрібен інтернет. Відповідно, я обрав тариф, в якому мінімум хвилин, але найбільший обсяг інтернету», – пояснив експерт.

Водночас досвід показує, що оператори намагаються «конкурувати», лише збільшуючи ціни – з надією, що конкуренти не витримають і поступляться. Втім, в цьому є і корисний момент: якщо раніше у кожного українця було декілька телефонних номерів різних мереж, то тепер ця кількість різко зменшилася – навряд чи учасники ринку від цього виграли – скоріш за все, вони просто «перехитрили самі себе».

РЕКЛАМА

Раніше «ФАКТИ» писали, які тарифні плани «Київстар», lifecell та Vodafone пропонують для пенсіонерів.

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *