560 представників з 40 держав світу прийняли участь у міжнародній експозиції Busworld Europe 2025 у Брюсселі (Бельгія). Це видатна подія у сфері пасажирського сполучення. Щодо того, що відбувалося на події загалом та українському осередку зокрема, поділився засновник підприємства — вітчизняного оператора пасажирських перевезень KLR Bus Андрій Хоркавий.
ВІДЕО ДНЯ
Хоркавий зауважив, що основна задача Busworld Europe — створити унікальну професійну платформу, що поєднує виробників автобусів і компонентів, операторів сполучення, розробників і виробників технологічного устаткування, IT-спеціалістів, проектувальників та інших.
З його слів, цьогорічна виставка була наймасштабнішою — було представлено понад 250 зразків автобусів від 80 виробників з усього світу.
«Для нас участь у виставці — це не стільки про імідж, скільки про розробку дорожньої карти KLR Bus стосовно оновлення нашого автопарку з урахуванням тих питань, що постають перед українськими перевізниками. Це безпосередні контакти з керівниками компаній-виробників, це повноцінний benchmarking стандартів безпеки та інклюзії — всього спектру послуг, який ми надаємо нашим клієнтам», — висловився Хоркавий.
РЕКЛАМА
“Для нас участь у виставці – це не стільки про імідж, скільки про формування дорожньої карти KLR”, – говорить Андрій Хоркавий
Керівник KLR Bus наголосив на зацікавленості та повазі іноземних учасників до українського осередку не тільки за представлену техніку, а й за стійкість українських перевізників у екстремальних обставинах. Гості відзначали високу організованість українських операторів, які навіть під обстрілами, з перебоями в зв’язку та в умовах пошкодженої інфраструктури підтримують регулярність руху та зберігають довіру пасажирів.
«Наше основне звернення до іноземних партнерів таке: ми залишаємося надійним партнером, впроваджуємо інновації на український ринок, постійно працюючи над безпекою та зручністю для пасажирів. Український ринок дійсно технологічно розвинений та вимогливий, і ми можемо стати надійним партнером для здійснення різноманітних пілотних ініціатив», — підкреслив Андрій Хоркавий.
РЕКЛАМА
Він також зазначив, що тенденцією останнього часу стало озеленення транспорту, і зважаючи на це особлива увага зосереджена на електроавтобусах з великим запасом ходу, здатних обслуговувати напрямки понад 800 км.
«Китайська компанія продемонструвала першокласний туристичний електроавтобус на 55 місць із запасом ходу на 850 км. Це дійсно суттєво! Відстань маршруту „Львів — Варшава — Львів“ становить 800 км, і це привабливий варіант для перевізників, щоб замінити свої дизельні автобуси на екологічно безпечний вид транспорту. Крім того, це суттєво зменшить витрати», — пояснив Хоркавий.
За його словами, KLR Bus вже тривалий час співпрацює з дилером німецького виробника електроавтобусів, а з появою цікавих пропозицій від китайської компанії, в найближчій перспективі перевізник може модернізувати свій автопарк саме за допомогою електробусів.
«Ми високо цінуємо підсумки участі у виставці і зосередимось на чотирьох факторах: безпека, енергоефективність, сервіс як конкурентна перевага, співпраця, що допомагає розширювати інновації. Для нас це не лише тренди — це наш план дій», — підсумував Андрій Хоркавий.
РЕКЛАМА
Джерело