
У той час, як багато українських пенсіонерів отримують недостатньо високі пенсійні виплати, їх отримувачі в «ПриватБанку» ризикують взагалі залишитися без коштів. Однак, це трапиться не з вини фінансової установи.
ВІДЕО ДНЯ
Згідно з інформацією сайту «На пенсії», причиною може стати заблокування рахунку через невчасне поновлення особистих даних. Це можливо через чергове посилення фінансового моніторингу під час дії воєнного стану.
Для виконання цієї процедури не обов’язково відвідувати банківське відділення. Все можливо оформити онлайн через інтернет в два етапи:
1) відкрийте додаток «Приват24» або перейдіть на веб-сайт privat24.ua.
РЕКЛАМА
– перейдіть у розділ «Профіль» → «Особисті дані».
– Здійсніть перевірку наступних даних:
- адреса проживання;
- номер телефону;
- місце роботи або вид діяльності;
- громадянство;
- інформацію щодо відсутності зв’язків з країнами-агресорами.
2) актуалізація інформації
РЕКЛАМА
– оберіть «Редагувати» біля необхідного пункту;
– внесіть коректні дані;
– підтвердіть зміни за допомогою SMS-повідомлення з кодом або електронного цифрового підпису (за потреби).
– переконайтеся, що система зафіксувала зміни — статус має бути підтвердженим.
РЕКЛАМА
У разі виникнення труднощів в процесі, рекомендовано:
– здійснити дзвінок на «гарячу лінію» «ПриватБанку»: 3700 (безкоштовно з мобільного).
– або відвідати будь-яке відділення, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, та попросити працівника посприяти в актуалізації інформації в системі.
Також радять не зволікати з актуалізацією інформації, нагадати про потребу зробити це близьким, бути пильними щодо шахрайства, оскільки «ПриватБанк» ніколи не запитує оновлення даних через SMS або посилання у вайбері чи телеграмі.
Як раніше писали «ФАКТИ», в Пенсійному фонді нещодавно повідомили про новий метод обману саме пенсіонерів.
Фото Pixabay
