
Після введення заборони на маркетингові угоди з 1 березня, очікувалося, що вартість продукції знизиться на 22%, проте цього не сталося, стверджує політичний оглядач Кирило Сазонов. За його словами, фармвиробник “Дарниця” фактично не зменшив вартість лікарських засобів після прийняття заборони маркетингових виплат.
ВІДЕО ДНЯ
“Наприкінці 2024 року ціни на препарати “Дарниці” були різко збільшені. Згодом фірма оголосила про умовне зниження вартості, проте воно торкнулося лише близько 20 позицій з понад 250 найменувань”, — зауважив Сазонов у своєму телеграм-каналі.
Він нагадав, що високопосадовиця компанії Катерина Загорій відкрито визнавала значні витрати на маркетинг.
Таким чином, після введення заборони на маркетингові угоди з 1 березня, ціни мали знизитися на 22%, пише Сазонов.
РЕКЛАМА
“По факту ж “Дарниця” збільшила ціни на весь асортимент, інсценувала зниження на деяких препаратах і заощадила мінімум 22% на кожному. У виграші від цього лише компанія, тоді як ні покупці, ні держава зниження цін не помітили. Натомість кількість продажів різко зменшилась”, — вважає оглядач.
Раніше інформували, що Верховна Рада зареєструвала проєкт закону про упорядкування аптечної діяльності відповідно до норм ЄС.
РЕКЛАМА
Джерело
