Велика американська компанія харчової промисловості сповістила про суттєві корективи рецептури своїх виробів.

Велика американська компанія харчової промисловості сповістила про суттєві корективи рецептури своїх виробів. - INFBusiness

Американська корпорація PepsiCo зробила заяву про великі нововведення у формулах своїх відомих виробів. У рамках концепції переходу до екологічно чистих складових, компанія поступово відмовляється від звичних рослинних жирів, а саме ріпакової та соєвої, на користь олій авокадо та оливи.

Про це інформує Oils & Fats International. 

Це торкнеться таких значущих торгових марок, як Lay’s і Tostitos. До кінця 2025 року ці снеки будуть створюватися без штучних колорантів та підсилювачів смаку. Основу рецептури становитимуть виключно природні компоненти: картопля, жир, сіль.

«Ми прагнемо, щоб споживачі розглядали Lay’s як справжню їжу. Найбільш простий та натуральний перекус – це картопля, олія і трохи солі», – констатував CEO PepsiCo Рамон Лагуарта.

Дана ініціатива з’явилася на фоні зростаючого суспільного попиту на здорові продукти і дієвої кампанії Make America Healthy Again (MAHA), яку веде міністр охорони здоров’я США Роберт Ф. Кеннеді-молодший. Він закликав усіх виробників відмовитися від синтетичних домішок та оброблених жирів. У LinkedIn він назвав крок PepsiCo «зразком, якому має слідувати уся промисловість».

До змін долучається і мережа кав’ярень Starbucks, яка вже проводить тестування страв без рапсової олії, наприклад яєчні вироби, зроблені на олії авокадо.

Источник: www.agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *