Поділитися Джерело: УНІАН
Штраус Зельнік, генеральний директор фірми з виробництва відеоігор Take-Two Interactive, висловив думку, що вважає фразу «штучний інтелект» суперечливою, оскільки їй не вистачає здатності вчитися так само, як люди.
Ключові моменти:
- Ігрові компанії можуть використовувати ШІ для підвищення продуктивності, але це не призведе до скорочення робочих місць у секторі.
- Штучний інтелект не є формою чаклунства; це просто цифровий інструмент, який може розширити людські можливості.
Що не так зі штучним інтелектом?
Нейронні мережі не здатні витіснити людину, оскільки справжнього штучного інтелекту не існує.
Штраус Зельник
Генеральний директор Take-Two Interactive
Американський підприємець зазначив, що сучасні технології AI дійсно можуть підвищити ефективність роботи, але вони не призведуть до скорочення зайнятості в ігровому секторі.
Фото: unsplash.com
Основна причина полягає в тому, що машини не мають здатності по-справжньому навчатися.
Зельник також передбачав, що ігрові компанії, швидше за все, стануть лідерами у застосуванні ШІ, хоча це не призведе до будь-яких значних змін.
Багато хто сприймає ШІ як форму зачарування, але насправді він складається з цифрових інструментів, які використовуються протягом багатьох років. Я твердо вірю, що ШІ допоможе нам ефективніше виконувати наші завдання та підвищити продуктивність, але це не призведе до втрати робочих місць.
Поділіться
Источник: online.ua