У лютому 2025 року спостерігалося зниження обсягів транзиту зернових вантажів на кордонах з Польщею, Румунією та Угорщиною. І навпаки, спостерігається зростання перевезень зернових вантажів до Словаччини.
Про це повідомив заступник директора комерційного департаменту “Укрзалізниці” Валерій Ткачов у Facebook.
Він навів середньодобові показники перевалки вагонів-зерновозів у пунктах пропуску станом на 13 лютого поточного року:
- Польща — 29,25 вагон/добу (-9,75 вагон/добу, або -25% до січня 2025 року);
- Румунія — 5,25 вагон/добу (-4,01 вагон/добу, або -43,3% до січня 2025 року);
- Угорщина — 33,58 вагон/добу (-2,65 вагон/добу, або -7,31% до січня 2025 року);
- Словаччина — 35,67 вагон/добу (+12,15 вагон/добу, або +51,64% до січня 2025 року).
«Загальна середньодобова швидкість перевалки зернових вантажів і шроту становить 184 вагони/добу, за перші 12 днів лютого 2025 року ця швидкість зросла на 12 вагонів/добу, або +6,98%», — підкреслив представник УЗ.
Крім того, протягом лютого середньодобова швидкість розвантаження вагонів у портах Великої Одеси становила 1280 вагонів на добу; за останній тиждень цей показник знизився на 111 вагонів/добу, або на 7,98%.
«Збільшилась кількість вагонів-зерновозів, що прямують до портів Великої Одеси (з 5434 до 5528 вагонів, що свідчить про зростання наявності на 98 одиниць, або +1,73% за минулий тиждень)», – додав Валерій Ткачов.
Запас вагонів-зерновозів, що прямують до порту Ізмаїл, зменшився на 243 одиниці, або на 73,41% (з 331 до 88 вагонів).
«Середньодобова швидкість розвантаження вагонів-зерновозів в Ізмаїльському порту становить 52 вагони на добу, за останній тиждень ця швидкість зросла на +13 вагонів/добу, або на +33,33%», – підсумував експерт.
Источник: www.agroportal.ua