Як просувати свій сайт в Інтернеті?

Як просувати свій сайт в Інтернеті? - INFBusiness

Якщо ви збираєтеся створити для розміщення в інтернеті власний сайт або вже створили і розмістили його, але не розумієте, як без великих витрат зробити його відвідуваним, то спочатку повідомлю вам просту істину: легальні способи просування сайту діляться на платні та умовно безкоштовні.

З платними способами зрозуміло: до них відноситься пошукова реклама, контекстна чи банерна. Банерну рекламу ми розглядати не будемо, оскільки вона має іміджевий характер і потрібна для просування сайтів із серйозним бюджетом. Що стосується контекстної реклами , то лідерами, які надають такий сервіс, є Yandex.Direct, Begun та Google Adwords. Якщо ви хочете розмістити рекламні оголошення з посиланнями на свій сайт у цих системах, то вам потрібно перш за все визначити список запитів, за якими ваші посилання розміщуватимуться в результатах видачі.

Очевидно, що це у ваших інтересах: якщо ви, наприклад, продаєте табуретки, то хочете, щоб ваше оголошення бачили ті користувачі, які шукають можливості в інтернеті купити табуретки, а не познайомитися з дівчиною або купити квиток в консерваторію. Далі треба постаратися, щоб ваше оголошення було максимально релевантним запиту потенційного клієнта. Наприклад, якщо відвідувач хоче купити табуретки дешево зі складу в Таганрозі, він зробить саме такий запит, і всі ексклюзивні табуретки, табуретки Москви та інші подібні пропозиції йому не потрібні.

Висновок: складаючи семантичне ядро (список запитів, за якими оцінюватиметься просування сайту), перераховуйте не просто ключові слова, а максимально конкретні тексти (анкори) посилань та бажано, уточнюючи регіон. При цьому, якщо ви продаєте табуретки, розміщуйте рекламу не на тих сторінках пошукової видачі, де їх продають ваші конкуренти («продаж табуреток»), а на тих сторінках, які відображають список посилань щодо покупки (наприклад, «купити табуретки»).

Якщо ви цього не врахуєте, то висока ймовірність того, що ваш рекламний бюджет просто пуститься на вітер. Статистика покаже, що на ваші рекламні посилання була маса “кліків”, але хто і з якою метою їх “кликав”, невідомо. Принаймні замовників вам це не принесе. Хоча розкрутці сайту певною мірою посприяє.

Іншим популярним способом платного просування є покупка посилань на спеціальних біржах , наприклад Sape або Mainlink. Зареєструвавшись на них як оптимізатор і внісши первісний внесок (не забудьте, до речі, завести собі рахунок у системах електронних платежів, таких як Яндекс.Гроші та Webmoney), ви відбираєте підходящі майданчики, які влаштовують вас для розміщення посилання на ваш сайт, та купуєте власне посилання. Те, як це робити грамотно, – тема окремої статті. Серед оптимізаторів давно ведуться розмови про те, чи довго покупні посилання будуть позитивно впливати на індекс цитування сайту та його ранжування, але поки цей спосіб досить легітимний і поширений.

Висновок: якщо грамотно скласти анкори посилань за кожним обраним запитом і поступово (а не в один день) розміщувати їх на сайтах з хорошими показниками ТІЦ та PR, то десь через пару місяців підніметься і ТІЦ (тематичний індекс цитування) вашого сайту, що є важливим фактором його ранжування. Так сайт природним чином підніматиметься вгору на сторінках видачі пошукових систем.

Що стосується безкоштовних способів, то природно, що для власників сайтів вони становлять найбільший інтерес. Умовно безкоштовними я їх називаю тому, що все хороше та ефективне у просуванні вимагає або часу, або грошей. Якщо ви хочете просувати сайт самостійно і не хочете багато витрачати, будьте готові інвестувати свій час. А якщо воно вам теж дороге, і якщо ви сумніваєтеся у своїх здібностях, то логічно запросити людину, яка за обумовлену суму вживе комплекс заходів щодо просування вашого сайту.

На тому, що найбільш ефективно на просування працює власне контент, який має бути інформативним, оригінальним, оптимізованим під ключові запити тощо, я в цій статті не зупинятимусь. Здається, це і так зрозуміло розсудливій людині. Але які ж кроки доцільно зробити, після того як ваш чудовий сайт створений і його контент вищий за будь-які похвали?

1. Сайт потрібно зареєструвати. Насамперед, в основних пошукових системах: Яндекс, Рамблер, Google, Yahoo та інших. Новий сайт доцільно додати до каталогів, причому тільки в «білі», тобто ті, які не вимагають розміщення зворотного посилання. Цей спосіб давно не вважається ефективним, але на початковому етапі вам важливо, щоб на сайт з'явилося якнайбільше посилань в Мережі.

Для додавання сайту можна набрати в пошуковій системі щось на зразок «список білих каталогів» і, засукавши рукави, «розбиратися» з кожним каталогом особисто. А можна скористатися однією з програм для розкручування, наприклад SeoMonitor, Page Promoter, AllSubmitter та іншими. Ці програми також є умовно безкоштовними, оскільки їхні творці також хочуть отримувати гроші за свою роботу та ваш сервіс. Рекомендую перед додаванням сайту продумати та скласти варіанти його опису для каталогів. Це заощадить ваш час.

2. Потрібно планомірно збільшувати кількість зовнішніх посилань на веб-сайт. А для цього потрібно, щоб вони безкоштовно розміщувалися, і не будь-де, а на ресурсах, де вони будуть проіндексовані. Найбільш популярним способом є розміщення тематичних статей у спеціальних каталогах. Для цього достатньо писати, переписувати та публікувати у цих каталогах статті, в яких буде розміщено пряме посилання на ваш сайт. Просування статтями вважається досить ефективним, і єдиним мінусом можна назвати те, що статті таки доведеться писати, а не красти в Інтернеті.

3. Бажано, щоб ваш сайт регулярно оновлювався. Тоді ви матимете повне право створити RSS-стрічку та додати її до безлічі інтернет-порталів. Звичайно, така діяльність вимагатиме від вас певних знань, але вона сучасна, абсолютно легітимна та ефективна.

4. Спробуйте взяти участь у сервісах запитань-відповідей : otvet.mail.ru, otvety.google.ru/otvety. Якщо ви є фахівцем у вибраній галузі, то дайте вичерпну відповідь із посиланням на джерело – ваш сайт.

Висновок: це не все, але необхідні кроки, які вам потрібно зробити для просування вашого сайту. Якщо ви не пошкодуєте часу, виявите кмітливість і чуйно реагуватимете на конкурентне середовище, то, навіть володіючи мінімальним бюджетом на розкрутку, зможете вивести сайт на хороші позиції, особливо за низькочастотними запитами.

А далі від вас знадобляться планомірні зусилля щодо підтримки високих позицій, але це вже зовсім інша історія…

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *