
Стільниковий зв’язок — один з аспектів, що найбільше зріс у ціні у 2025 році. На жаль, на українців, котрі мають надію на відсутність подальшого збільшення розцінок, очікує розчарування: провайдери не тільки не планують зменшувати вартість, а й говорять про майбутнє зростання цін на сервіси.
ВІДЕО ДНЯ
Про це OBOZ.UA повідомив телекомунікаційний аналітик Олександр Глущенко.
Подібний крок, згідно з його словами, викликаний необхідністю модернізації послуг і пропозицій по сервісах.
«Приміром, той тарифний план, яким я зараз використовуюсь, поки що не став дорожчим. Проте я зауважую, що інші варіанти стають коштовнішими. Тому очікувано, що рано чи пізно моя пропозиція також збільшиться на певний відсоток у ціні», — констатував Глущенко.
РЕКЛАМА
Експерт пояснив: на підвищення цінників будуть впливати не лише вдосконалення наповнення тарифів, але й закони підприємництва. Адже «бізнес є бізнес і ніхто не відмовиться від можливості отримати прибуток».
Разом з тим, зауважив експерт, підняття тарифів буде «поетапним процесом», і миттєвого збільшення вартості всіх варіантів на ринку очікувати не слід.
При цьому причини здорожчання Глущенко вбачає у принципі формування мобільних тарифів: у них закладається собівартість послуг, які включені до тарифного плану, і до них додаються податки та прибуток.
РЕКЛАМА
«Так отримуємо тариф. Загалом формула не змінюється. Будь-які зміни, будь-які поліпшення, будь-які додаткові послуги, які включають у тарифний план, — за все це потрібно платити, — поділився експерт.
Разом з тим, розповів Глущенко, для того, щоб підібрати найбільш вигідний тариф саме для себе, необхідно чітко усвідомити, що саме вам потрібно від мобільного зв’язку — інакше кажучи, якими сервісами ви користуєтеся найчастіше.
«Наприклад, я дуже мало розмовляю по телефону, оскільки в основному спілкуюся у месенджерах, тому мені потрібен інтернет. Відповідно, я обрав тариф, у якому мінімум хвилин, але максимальний обсяг інтернет-трафіку», — пояснив експерт.
Водночас досвід показує, що оператори намагаються «конкурувати», лише збільшуючи розцінки — з надією, що конкуренти не зможуть витримати і поступляться. Проте, у цьому є і позитивний аспект: якщо раніше у кожного українця було по кілька телефонних номерів різних операторів, то зараз ця кількість різко зменшилася — навряд чи учасники ринку від цього виграли — найімовірніше, вони просто «переграли самі себе».
РЕКЛАМА
Раніше «ФАКТИ» писали, які тарифні плани «Київстар», lifecell та Vodafone пропонують для пенсіонерів.
