Як створити слоган для сайту?

Як створити слоган для сайту? - INFBusiness

Слоган в інтернеті.

Головна відмінність розробки слогану для сайту від розробки слоганів для інших майданчиків та носіїв у тому, що слоган веб-ресурсу має максимально точно розповісти відвідувачу про зміст та тематику сайту. Торгова пропозиція (якщо така є), виноситься на другий план.

Чи потрібний сайту слоган?

Однозначної відповіді це питання немає. Слоган, у своєму первісному визначенні – це стисла суть пропозиції товару чи послуги.
Використання слогана в рекламі зовсім не обов'язково, більше того, слоган може бути взагалі не потрібен у тих випадках, коли вигідні, для споживача, властивості рекламованого товару неможливо описати в стиснутій формі, або коли рекламні матеріали і без слогану досить інформативні.
Тому зовсім не варто складати слоган просто заради самого слогану, спочатку переконайтеся в необхідності його присутності.

Коли є сенс застосовувати слоган?

Слоган має сенс використовувати тоді, коли він може допомогти вам у вирішенні поставлених завдань, наприклад:
– запам'ятовування сайту чи порталу;
– Підтримка рекламної кампанії (може бути розроблений комплекс слоганів, з різними закликами для розміщення банерів на різних майданчиках);
– використання слогану компанії на сторінках веб-представництва (для повторення слогану компанії, який використовується у всіх рекламних кампаніях в офф- та он-лайні).

Якщо ви дійшли висновку, що вашому сайту необхідний слоган, можна звернутися до професіоналів або скласти слоган самим. Вирішили самі? Головне, що слід врахувати – слоган повинен легко читатися та запам'ятовуватися, бути оригінальним, та повідомляти відвідувачам зміст або торгову пропозицію сайту.
Давайте розберемося, які види слоганів є.

Види слоганів.

Під час створення слогану можна використовувати такі прийоми:

Вживання цитацій чи алюзій
Відмінність між цитацією та алюзією: популярний рядок з пісні, кінофільму чи книги вважається цитацією, а загальновідомий вираз із економіки, історії – це алюзія.
Приклад: “Просимо до столу”, “Магнітні карти Балтійського банку: усвідомлена необхідність”, “Як прекрасний цей світ, подивися!”
«Крилаті вислови» зазвичай трохи перефразуються «для замовника». Це називатися деформацією цитацій – це дуже ефективний спосіб створення слогана: «Зупинити мить так легко!» («Кодак»), «Істина – у русі!», (Турфірма «Гайде-тур»).

Використання метафор
Поширений прийом, що дозволяє створити лаконічний слоган з елементами чудової незавершеності. Недоказаність, на думку фахівців, інтригує та привертає увагу.
Приклад: «Апельсиновий заряд» («Фанта»), «Райдуга фруктових ароматів» (Цукерки «Скіттлс»).

Повторення
Розрізняють кілька видів постатей повторів.
Хіазм – «Ваші гроші – це папір. Наші папери – це гроші»
Стик – «Показують рух часу, але час не владний над ними» (Годинник «Сітізен»)
Анафора – «Благородний та благодійний» (Демидівський бальзам)
Епіфора – «Не просто чисто – бездоганно чисто!» (Пральний порошок «Аріель»)

Каламбури
Найчастіше в такий спосіб обігрується назва товару, трохи рідше (це складніше) – його властивості. З використанням цього прийому виходять багатозначні фрази-девізи – слогани «з подвійним» і навіть із «потрійним дном».
Приклад: «Гарні господині люблять «Лоск», «Телефонна трубка світу» (телекомунікаційна система зв'язку BCL).

Спроба афоризму
Даний прийом дозволяє помістити в короткій фразі зміст довгої промови президента фірми-виробника. Проте будь-який афоризм передбачає стилістичну відточеність фрази.
Приклад: «Якщо дарувати – те найкраще» (Кава «Чібо»).

«Помилки» у тексті
Хороший слоган не обов'язково має бути правильним з погляду мови. Неправильність допомагає привернути увагу, може зробити слоган більш інформативним.
Приклад: Хто не знає, той відпочиває! – не відповідає нормам, проте припаде до душі молоді.

Як скласти слоган?
Єдиної формули для створення слогану ще не розроблено, проте є низка нескладних методик, які допоможуть вам у створенні слогану.

У стислому викладі це виглядає так:
1) Вирішіть для себе – що ви хочете сказати відвідувачу сайту за допомогою слогану?
Про сайт, тобто. яку інформацію на ньому зможе знайти відвідувач.
Про товари, які можна придбати на сайті.
Або про щось інше?
2) Уявіть собі людину, якій буде цікавий ваш сайт. Спробуйте описати його портрет, його звички, його інтереси та манеру мови. Виявивши його деякі відмінні риси, вам легше зрозуміти, що саме ви повинні сказати користувачеві.
3) Складіть список слів, що описують діяльність сайту. За допомогою цього списку вам буде легше підібрати слова для слогану.

Озброївшись цими даними, можете розпочинати роботу.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *