На початку літа ринок фрахту в Чорному морі створює труднощі для судновласників через дефіцит запитів на вантажі.
Цю інформацію поділився Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers.
Він зазначив, що протягом першої половини червня доступність каботажного судна зменшилася. Ця ситуація змушує фрахтувальників час від часу пропонувати дещо вищі тарифи, коли на ринку з'являється відповідне судно. Натомість, тарифи в сегменті хендсіз залишаються практично незмінними, тоді як у сегменті панамакс спостерігається незначне зростання.
Згідно з даними відділу вантажних перевезень Atria Brokers, фрахтовий тариф Panamax для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Південного Китаю зростав на 1 долар США за тонну щотижня, і зараз становить 33-34 долари США за тонну.
У сегменті вантажів зручного розміру вартість перевезення 30 тисяч тонн кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії продовжує становити 16–17 доларів США за тонну.
У сегменті каботажних перевезень вартість перевезення 6000 тонн кукурудзи з українських портів на Дунаї до східного узбережжя Італії залишається стабільною на рівні 29–30 доларів США за тонну.
Вартість перевезення 1-3 тисяч тонн кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржею до Констанци залишається на рівні 8-9 євро/тонна.
Источник: www.agroportal.ua