Перевезення контрпричепів відновиться між терміналом Мостиська в Україні та терміналом Форст у Німеччині з 1 липня.
Таке оголошення зробила Центральна транспортна служба, посилаючись на інформацію різних компаній.
Цей метод передбачає транспортування вантажівок на залізничних платформах, що слугує альтернативою автомобільним перевезенням.
Орієнтовний час у дорозі становитиме близько 20 годин в одному напрямку, враховуючи перетин кордону.
Ініціативу започатковують група LION (термінал Форст), N'UNIT (термінал Мостиська) та GOL. Компанія «Лемтранс», яка є співвласником «Контейнерного терміналу Мостиська», також оголосила про плани відновлення регулярних контрейлерних сполучень між Україною та Німеччиною за маршрутом «Мостиська» – «Форст».
Було підкреслено, що безперервний логістичний цикл забезпечується завдяки трьом комплектам причепів загальною кількістю 100 одиниць: один комплект у дорозі, інший для завантаження та останній для розвантаження. Така стратегія забезпечує стабільний ритм транспортування без затримок або простоїв.
Цей маршрут діяв у 2023-2024 роках, зокрема, використовувався польськими фермерами під час блокади кордону. Ним скористалися кілька імпортерів та експортерів компонентів для автомобільної промисловості.
Маршрут був доступним для ринку, проте 80% трафіку складали автозапчастини, що призводило до досить обмеженого асортименту продукції.
Тим не менш, цей маршрут знову починає працювати, задовольняючи потреби всього ринку.
До кінця червня планується повністю завантажити рухомий склад в обох напрямках, що дозволить розпочати повноцінну комерційну експлуатацію маршруту на початку липня.
Источник: www.agroportal.ua