Вранці 26 квітня в Києві стався черговий технічний інцидент, який ускладнив транспортні розрахунки. Генеральний директор українського дата-центру De Novo Максим Агєєв поділився відеозверненням щодо ситуації на об’єкті De Novo, яка призвела до значного збою.
ВІДЕО ДНЯ
“Раніше сьогодні в нашому центрі обробки даних стався інцидент, який призвів до повного відключення електроенергії у всій будівлі, де розміщено наш центр обробки даних і хмарні сервіси. Що сталося? Я хочу пояснити це, щоб розвіяти чутки, що поширюються в Інтернеті. Сьогодні вранці наша технічна команда виконувала планове технічне обслуговування, щоб ізолювати та замінити джерела безперебійного живлення. Під час цього процесу одна із систем перемикання живлення несподівано активувалася, перекриваючи доступ до обох Увесь інцидент тривав з 8:03 до 8:17, після чого ми відновили живлення в усіх системах, але основна проблема полягала в тому, що відновлення працездатності цих систем займає значний проміжок часу.
За словами Агєєва, до 11:00 публічна хмара була відновлена для всіх користувачів.
«Все обладнання для клієнтів, які розміщують свої обчислювальні системи в нашому центрі обробки даних, було відновлено. Тривають зусилля щодо вирішення проблем у певних сегментах нашої мережі, і кілька клієнтів все ще перебувають у черзі. Тим не менш, більшість клієнтів повертаються до нормальної роботи», — повідомив генеральний директор De Novo.
РЕКЛАМА
Агєєв зазначив, що цей збій став першим в історії компанії з 2008 року.
“Ми будемо розслідувати те, що сталося. Буде проведено внутрішнє розслідування для аналізу подій. Це значний професійний виклик для нас. Ми не побачили жодних ознак кібератаки”, – зазначив він.
Як повідомляли «ФАКТИ», у березні онлайн-сервіси «Укрзалізниці» тимчасово перебували в роботі через потужну кібератаку зловмисників.
РЕКЛАМА
Джерело