Цього тижня ринок фрахту не зазнав серйозних змін і продовжує демонструвати загальну мляву тенденцію для всіх судновласників, які працюють у Чорному морі.
Як зазначає Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers, власники малогабаритних суден все ще стикаються з відсутністю солідних пропозицій щодо транспортування зерна з України, але їм вдається підтримувати стабільні ставки. Подібним чином, судновласники здебільшого зберігають свої ставки стабільними, лише з незначними коливаннями на окремих маршрутах.
У фрахтовому підрозділі Atria Brokers повідомляють, що витрати на транспортування кукурудзи судами Panamax з глибоководних портів України до Південного Китаю залишаються на рівні $34–35 за тонну.
У категорії handy-size фрахт за відправку 30 тис. тонн кукурудзи до східного узбережжя Італії зараз становить 16–17 доларів за тонну.
У каботажному сегменті фрахт для переміщення 6 тис. тонн кукурудзи з дунайських портів України до східного узбережжя Італії знизився на 1 долар за тонну і зараз становить 28–30 доларів за тонну.
Фрахтова ставка для барж місткістю 1-3 тис. тонн кукурудзи, що прямують з Ізмаїла або Рені до Констанци, залишається стабільною і коливається в межах 8-9 €/т.
Источник: www.agroportal.ua