
Розваги через Інтернет міцно входять у наше життя. Нехай це відбувається швидко чи не дуже, але ми опиняємось в особливому середовищі – середовищі віртуального спілкування.
Чати настільки розплодилися, їх стало так багато, що в очах рябить: громадські, ділові, приватні… У приватних чатах спілкування віч-на-віч. Ділові чати не призначені для розваг, вони для роботи.
Найбільш популярні громадські чати, де одночасно спілкуються кілька людей на різні теми. На жаль, у деяких із них є мат, образи та багато ще того, чого там зовсім не повинно бути. Це як у реальному житті.
Звичайно, не завжди вдається жити в гармонії, але можна хоч би не ускладнювати життя іншим.
Користуючись громадським чатом, не варто забувати, що на іншому кінці знаходиться такий самий незалежний, зі своїм світоглядом, почуттями та звичками, як і Ви – Людина. Будьте поблажливішими і добродушнішими!
Отже, кілька невеликих порад для тих, хто вперше вирішив відвідати один із громадських чатів:
1. Звертайтеся до співрозмовників у чаті на «ти» (незалежно від віку). Так звичніше.
2. Навмисний флуд (надсилання двох і більше однакових послань) не приверне до вас більше співрозмовників, ви тільки заробите своєму іміджу великий мінус.
3. Те ж саме станеться, якщо ви постійно кричатимете (набирати всі повідомлення ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ).
4. Не вітається написання слів ось таким чином. Це важко читати.
5. Незакінчені вирази (наприклад, Вася, а чи не підеш ти на…) – легко додумуються та ображають вашого співрозмовника. Краще їх не використати.
6. Смайли – допомагають зробити спілкування більш емоційним, але в той же час не перестарайтеся. Пам'ятайте, що виправданими вважаються тільки смайли, що виражають емоції, решту краще обмежити до мінімуму, або взагалі виключити з віртуального лексикону.
7. Не грубіянить. Ви можете відстоювати свою точку зору, але не ображайте оточуючих. Не кажіть їм те, що не хотіли б почути самі. Жестикуляція, тон і вираз вашого обличчя не відіграють жодної ролі. Слова, лише слова – це все, що бачить ваш співрозмовник.
8. Нік – це справа кожного, але краще, якщо він складається із символів якоїсь однієї розкладки (тільки російські або лише латинські). Не використовуйте в Ніку слова, які означають почуття, які оточуючі до вас не відчувають (наприклад, улюблена, дорога). Не викликає довіри нік, що складається із цифр чи безглуздих знаків.
9. Спілкування має бути зрозумілим. У звичайному житті на запитання: Ти снідав? ми можемо отримати зрозумілу та лаконічну відповідь, наприклад, «Так». А ось у чаті на це питання доведеться відповідати по-іншому: «Так, я сьогодні снідав», інакше вас просто можуть не зрозуміти, і наступним повідомленням на вашу адресу буде питання: «А що «так»?». Намагайтеся відповідати розгорнуто та зрозуміло. Пам'ятайте, що ви зможете теж опинитися в такій ситуації, коли вам дадуть відповідь просто «так», а на яке питання – ви вже й самі забудете.
10. Згодом ви набудете в чаті статус «старенького». Намагайтеся добре ставитися до новачків, не забувайте, що колись ви знаходилися в такому ж положенні.
Ви можете приймати або не приймати цей невеликий список, проте ці поради полегшать спілкування як вам, так і співрозмовнику.
А, взагалі, завжди пам'ятайте, що до вас будуть ставитися так само, як ви ставитеся до інших.
Приємного спілкування!
