Як правильно просувати блог в Інтернеті?

Як правильно просувати блог в Інтернеті? - INFBusiness

Відразу хочу уточнити, що в цій статті ми насамперед говоримо про блог для бізнесу. Не бачу великого сенсу розкручувати власний блог, який ви використовуєте тільки як засіб для спілкування. Такий блог краще одразу створювати на безкоштовному блог-сервісі.

Отже, якщо ви вирішили створити блог або вже створили його, то ви повинні розуміти, що розкрутка (просування) вашого блогу є невід'ємною складовою вашого інтернет-бізнесу. Необхідно приділяти цьому питанню найпильнішу увагу. Можна навіть сказати: сам блог та його розкручування – це дві частини одного цілого.

Однак на початковому етапі формування блогу розкручування не слід приділяти більше 20% від загальної кількості часу, яку ви витрачаєте на ваш блог. На цьому етапі вашою основною метою має бути наповнення блогу унікальним, якісним контентом, оскільки саме якісний контент є запорукою успішного просування вашого блогу в Інтернеті.

Вважатимемо, що деякий мінімум хорошого контенту у вас вже є. Тепер саме час приступати до розкручування. Тут у блогера-початківця виникає безліч питань. З чого починати? Які засоби просування існують? Займатися розкручуванням блогу самостійно чи передати цю справу професіоналам?

Всі ці питання ми розбиратимемо поступово, крок за кроком, намагаючись не упустити нічого важливого. У цій статті я пропоную розглянути основні способи розкручування.

Основні способи розкручування

Пошукова оптимізація. Її ще називають SEO. Це перше, на що слід звернути увагу, вірніше сказати, із цього потрібно починати розкручування блогу. SEO – це ціла наука про виведення вашого блогу, та й не тільки блогу, будь-якого сайту, на хороші позиції за ключовими словами в пошукових системах. Основна мета – залучити цільових відвідувачів на ваш блог за допомогою пошукових систем, таких як Yandex, Rambler, Google та інші.

Контекстна реклама Найшвидший і найефективніший спосіб розкручування з використанням пошукових систем. З тією лише різницею, що тут ми не просуватимемо блог у пошукових системах, а даватимемо рекламу в них. Рекламу у вигляді платних оголошень, які відображатимуться за певними запитами. Платити доведеться за кожного відвідувача, який прийшов на ваш блог із цього оголошення. Причому ціну за клік ви встановлюєте самі від 0,01$ і вище. Основна мета – вийти на перші місця у списках усіх подібних оголошень.

Опублікування статей в Інтернеті. Щоб цей спосіб виявився дієвим, необхідно написати або замовити гарну статтю, звичайно, краще не одну. Потім опублікувати її якомога більше ресурсів. Звідки до вас приходитимуть цільові відвідувачі. Це дуже добре позначиться на ранжируванні вашого блогу у пошукових системах. Основна мета – задіяти максимальну кількість тематичних інтернет-ресурсів. Не забуваючи при цьому про унікальність та корисність статей.

Прямий маркетинг. Суть цього методу полягає в тому, що вам доведеться самостійно виходити на своїх потенційних клієнтів, відвідувачів та пропонувати їм купити той чи інший продукт, відвідати ваш блог тощо. Прямий маркетинг буває двох видів:

1. Спам, розсилка повідомлень усім підряд.
2. Директ-маркетинг, персоналізована розсилка. Пропозиція надходить певній, конкретній людині.

Основна мета – зацікавити людей відвідати ваш блог та ще краще – придбати ваш товар.

Прихований маркетинг. Це реклама на тематичних сайтах, форумах та блогах. Оскільки на цих ресурсах спілкуються цільові відвідувачі, ви можете їх залучити на свій блог. Основна мета – аналогічна до мети прямого маркетингу.

Партнерський менеджмент. Цей спосіб полягає у створенні власної партнерської програми. Якщо партнерська програма виявиться перспективною, а головне – вигідною, то ви гарантуватимете високий відсоток від продажів. Безумовно, це привабить додаткових клієнтів та відвідувачів, які бажають взяти участь у цій програмі. Основна мета – отримання максимального прибутку від продажу товару та залучення додаткових цільових відвідувачів.

Отже, ми коротко розглянули основні способи розкручування блогу. Людині, яка не знає, новачкові може все це здатися чимось не реальним або, принаймні, дуже складним. Складно… Можливо, але цілком реально!

Головне, це структурування та чіткий план дій. У вас має бути сплановано, що коли і в якій послідовності ви повинні робити. Ну і, звичайно, треба вміти не лише добре складати плани, а й добре працювати. І повірте, результат не змусить довго чекати!

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *