
Статейне просування – основа основ. Це один із способів, які використовують досвідчені вебмайстри у своїй практиці. Якщо ви любите роботу з текстом, що непогано писали шкільні твори, то, швидше за все, впораєтеся з написанням seo-статті після невеликої підготовки.
У цій статті пропоную до вашої уваги 15 простих правил, які допоможуть у написанні тексту, цікавого як для людей, так і пошукових систем. Отже, коротко та за пунктами.
• Дотримуйтесь правил російської мови.
Орфографія, пунктуація, стилістика не повинні «підкачати». Пишемо грамотні, точні тексти без помилок, змащених закінчень, непотрібних ком і помилок. Не забуваймо перечитати статтю після написання. Це найпростіше правило, але порушується найчастіше.
• Більше конкретики та менше води.
Не варто “лити воду” для збільшення обсягу тексту. Це впадає у вічі! Зосередьтеся на користі. Більше уваги фактів, конкретних даних, форми подання інформації.
• Текст повинен мати логічну структуру.
Вступ, описова частина, що дає відповіді на поставлені питання, та висновок – це проста схема побудови seo-тексту. Використовуйте у роботі.
• Потрібно знати, про що пишеш, та попередньо вивчити тему.
Для вивчення питання краще вибирати перевірені джерела інформації, що заслуговують на довіру. Ви повинні знати, про що розповідаєте читачеві. Під кожним словом потрібно підписатись чи не писати взагалі.
• Текст слід відформатувати.
Щоб розставити акценти, використовуйте виділення шрифтом, списки та заголовки, які поділяють текст на смислові частини.
• Не забувайте використовувати ключові слова.
Існує три види ключів:
Точні – ключ прописується у тій формі, у якій було дано у ТЗ (приклад: «купити оздоблювальні матеріали»).
Морфологічні (розведені) – можливе відмінювання, зміна слів місцями, додавання прийменників тощо. Як правило, незручні конструкції за текстом замінюються на морфологічні входження, що робить матеріал зручним і простим для читання (вихідний ключ: «Москва двері купити», морфологічний: «купити двері в Москві»).
Додаткові – використовувати за текстом можна, але не обов'язково.
• Текст повинен бути корисним і давати відповіді на ці запитання.
Тема тексту має розкриватися у змісті. Дана назва статті – розкривається. Дані просто ключі – довільно вибирається тема та розкривається. Бажано використати цифри, статистику, факти.
• Текст пишеться насамперед для людей.
Незручні конструкції краще замінювати читаними. Повинні бути чіткі відповіді на ці запитання.
• Оптимальний обсяг тексту – від 1800 до 3000 знаків без пробілів.
Це приблизний орієнтир – обсяг, де бажано розкрити тему. Можна написати і більше, але якщо без «води» того вимагає тема і ТЗ замовника.
• Не всі розділові знаки можна використовувати в ключі.
Крапка, знак питання і знак оклику, багатокрапка не можна використовувати всередині ключа. Інші знаки можна.
• У заголовку бажано використовувати ключ.
Заголовок та перший абзац мають містити головний ключ. Не варто засовувати в кожен підзаголовок по ключу. Пошукові системи можуть розцінити це як спам та забанять сайт.
• Унікальність тексту під час перевірки повинна бути не менше 95%.
Використання унікального контенту не дає потрібного ефекту від просування. Роботи віддають перевагу свіжим і унікальним текстам, які раніше ніде не розміщувалися.
• Бажано використовувати підзаголовки, списки, виділення.
Про це вже було сказано. Використання вказаних атрибутів покращує привабливість тексту для пошукових систем та людей, які зайшли на сайт.
• Щільність ключового слова має бути 3-4%.
Для визначення цього показника можна використовувати on-line сервіси. Також щільність можна перевірити вручну за формулою «кількість повторів слів-ключів х 100%/кількість всіх слів у тексті». Для визначення кількості повторів слів-ключа можна використовувати поєднання клавіш “Ctrl + F”.
• Зберігайте баланс між грамотністю тексту та оптимізацією.
Користь тексту + грамотна мова + дотримання нехитрих seo-вимог = хороший seo-контент.
Ці нехитрі правила допоможуть вам просунутися до ТОП-10. Написання правильного seo-тексту – це просто, якщо підійти до справи з розумом!
