
Науковці вирішили з'ясувати, на які теми і із застосуванням яких слів найчастіше базікають у соціальних мережах представники сильної та слабкої половини людства.
З цією метою лінгвісти провели масштабне дослідження, в якому взяли участь 52 тисячі користувачів Facebook. В рамках експерименту дослідники докладно вивчили 10 млн повідомлень, надісланих випробуваним у популярній соцмережі. Експерти вдалися до використання методу лексичного аналізу, який широко застосовується у комп'ютерній лінгвістиці.
Проаналізувавши отримані результати, науковці виявили, що слова, якими користувалися переважно жінки, були набагато ввічливішими та м'якшими: під час листування представниці слабкої статі звикли висловлювати співчуття та підтримку опоненту. А ось чоловіки воліли спілкуватися із застосуванням набагато агресивнішого лексикону, який у більшості випадків можна зустріти в активних дискусіях та гарячих суперечках.
Крім того, фахівці зробили висновок, що жінки схильні базікати про конкретну людину та вчинені нею вчинки. Чоловіки ж найчастіше говорять про абстрактні поняття, практично не обговорюючи конкретних людей та їх поведінку. Також представниці слабкої статі під час набору повідомлення частіше застосовують слова та символи, що позначають кохання, захоплення, обожнювання та інші позитивні емоції. Крім того, жінки завжди згадують про родичів і друзів і люблять усіляко перебільшувати, як у позитивному, так і негативному контексті.
Що ж до чоловіків, найчастіше вони переписуються за допомогою слів, що стосуються політики, а також спортивної та змагальної тем, говорячи про податки, футбол, програші та перемоги. Крім того, вони переписуються про специфічні захоплення, згадуючи про різні відеоігри, стрільбу або музичні групи.
Підбивши підсумки свого дослідження, лінгвісти дійшли висновку, що жінки користуються “теплішою” мовою, а чоловіки – “прохолоднішою”.
