“`html

Переведення в електронний формат паперових трудових книжок в Україні повинно бути виконане до 10 червня 2026 року. Цим процесом можуть займатися як працівники компаній, так і безпосередньо громадяни, у тому числі й ті, котрі нині знаходяться за межами країни.
ВІДЕО ДНЯ
В Пенсійному органі України роз’яснюють, що страховий досвід роботи розраховується на основі відомостей з системи обліку даних про кожну особу, впровадженої у 2004 році, а за минулі часи — на основі інформації, внесеної згідно з документами до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального забезпечення, зокрема за відсканованими документами, в яких є відомості про часові відрізки трудової діяльності.
Особам, які перебувають за кордоном, потрібно відсканувати всі сторінки з записами у трудовій книжці. Знімки повинні бути у кольорі, мати чітке відтворення та збережені у форматах JPG або PDF (обсяг кожного файлу не повинен перевищувати 1 МБ).
Далі слід виконати такі дії:
РЕКЛАМА
Авторизуватись на інтернет-порталі Пенсійного фонду України, застосувавши кваліфікований електронний цифровий підпис (КЕП) або «Дія.Підпис» та натиснути кнопку «Увійти».

Фото ПФУ
У розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Відомості про трудові відносини».
РЕКЛАМА

Заповнити базову інформацію про особу та дати згоду на передачу та обробку персональних даних.

Фото ПФУ
Додати скановані копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у відповідній послідовності та натиснути кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
РЕКЛАМА

Фото ПФУ
З результатами обробки надісланої заяви можливо ознайомитись у розділі «Мої звернення».

Фото ПФУ
До цього в Пенсійному фонді пояснювали, яким чином підтвердити свій трудовий стаж, якщо трудова книжка була загублена.
Фото Pixabay
“`
Джерело
