Через що дехто з українців ризикує не отримати соціальні виплати: деякі банки ініціювали блокування

Через що дехто з українців ризикує не отримати соціальні виплати: деякі банки ініціювали блокування - INFBusiness

Очевидно, застереження фахівців про те, що через борги за комунальні послуги або інші не надто важливі обставини фінустанови заблокують навіть державні виплати на рахунки, здатні перетворитися на жахливу реальність для чималої кількості українців.

ВІДЕО ДНЯ

І незважаючи на те, що закон забезпечує непорушність подібних грошей, часом банки припиняють доступ до коштів, створюючи для сімей реальні труднощі, пише «Новини.LIVE.

Також медіа пояснює, що подібні ситуації відбуваються тоді, коли судові виконавці надають запити чи документи, які банк вважає оформленими неправильно. Офіційно кошти ніхто не заарештовує, але людина по факту залишається без нарахувань. Це може спіткати будь-кого — матір, котра чекає на допомогу на дітей, літню людину, що розраховує на фінансову підтримку, чи студента, який одержує стипендію. Як наслідок, доводиться місяцями ходити по банках, звертатися до виконавчої служби й навіть надсилати скарги до Нацбанку.

Так сталося і з однією клієнткою «ПриватБанку», описує видання випадок на сторінці відгуків інтернет-порталу «Мінфін». Приводом блокування рахунків стало існування «помилки у документах виконавця». Інакше кажучи, установа позбавила маму та дітей виплат через певні незрозумілі «помилки у документах».

РЕКЛАМА

Зі слів жінки, вона надала виконавцю усі необхідні папери, отримала від банку довідку про цільове використання грошей, але грошей так і не отримала.

При цьому жінка наголошує, що згідно зі статтею 73 Закону «Про виконавче провадження», виплати на дітей та інші державні виплати не можуть бути заарештовані. Також існує ухвала НБУ № 162, яка зобов’язує банки надавати доступ до коштів після підтвердження їхнього призначення.

Незважаючи на це, «ПриватБанк» фактично затримує соціальні виплати, хоча зовсім не має на це права.

РЕКЛАМА

Також жінка направила запит до НБУ з вимогою перевірити, чи законно поводиться ПриватБанк, і змусити установу негайно відновити доступ до коштів. Окрім того, українка бажає отримати офіційне роз’яснення від банку стосовно блокування грошей всупереч нормам законодавства та вимогам НБУ.

«Схожа історія — сигнал для кожного українця. Якщо ви одержите сповіщення про блокування державних виплат, майте на увазі — це не завжди правомірно. Слід одразу звернутися до банку з письмовим запитом, вимагати офіційного обґрунтування, а якщо відповідь не влаштовує — скаржитися до НБУ. Важливо мати всі документи — довідки про ціль виплат, рішення виконавців, копії заяв», — йдеться в одній з груп клієнтів банку у соціальній мережі.

Нагадаємо, «ФАКТИ» писали, що у липні КЦС ВС (Касаційний цивільний суд у складі Верховного Суду) ухвалив важливе рішення: у випадках шахрайських дій провина автоматично не перекладається на власників рахунків, як це зазвичай було раніше. А банки повинні нести відповідальність за захищеність сервісів, якими користуються українці.

РЕКЛАМА

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *